NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مهدی قمصریان در جدید ترین پست وبلاگش نوشت:سوژه اخیر این روزها برای گرم کردن بازار تظلم خواهی و مظلوم نشان دادن یک خانواده، انتشار فیلم چند ثانیه ای از اتفاقی تقریبا نادر است.  
مرور کاراکترها و برخی نتایج انتشار این فیلم کوتاه پرمخاطب -بویژه میان مسئولان محترم عالی قضایی- خالی از لطف و دقت نیست:
اپیزود اول
1- قهرمان فیلم؛ صبیه رئیس پیشین مجلس خبرگان رهبری است که با متانت و آرامش مثال زدنی از کنار همه جسارتها و توهین ها می گذرد. این در حالی است که قهرمان نامدار فیلم، شخصیتی مردانه و جسور دارد و حتی کسانی که کمترین شناختی درخصوص او دارند از این مساله آگاهند.
2-  افراد جنجالی؛ که با ظاهری خاص تلاش می کنند تا آنها را به یک جریان رادیکال و مذهبی منتسب کنند. آنها (ظاهرا) بدون مقدمه به سمت قهرمان فیلم حمله کرده و او را آماج الفاظ ویژه قرار می دهند. این الفاظ با شگردی خاص و در کمترین زمان در سطح گسترده و البته ابتدا از سایت های ضدانقلاب و شبکه های تلویزیونی مخالف جمهوری اسلامی پخش شد. ایجاد اشمئزاز عمیق در بسیاری از آحاد بویژه دادگستران جامعه سبب شد تا به سرعت تصمیم بر شناسایی و مجازات این افراد اتخاذ شود تا بستر ادامه توهین به مقامات و خانواده های آنها خشکانده شود.
3- همراهان قهرمان فیلم؛ که ظاهرا یک خانم و یک آقای مودب هستند که نقل قول هایی درباره هویت آنان منتشر شده است.
4- فیلمبردار؛ که ظاهرا فردی آماتور اما زیرک است. دلیل زیرکی نامبرده این است که در کمترین زمان تاثیرگذارترین فیلم برای مخاطبان عالی رتبه خویش را تهیه کرده است. هویت این شخص همچنان نامعلوم است اما نکته جالب زمانی است که وقتی آقای مودب همراه قهرمان فیلم شروع به مقابله به مثل و استفاده از الفاظ مطابق شأن... می کند- که البته از دید نقادان محترم و دلسوزان ارجمند آن شخصیت عزیز و خانواده محترم ایشان پنهان ماند- دوربین به ناگاه فضایی مبهم و تاریک را ضبط می کند تا خدای ناکرده چهره همراهان قهرمان فیلم به دلیل این فحاشی ها مخدوش نشده و چهره منتسبین معزز همچنان معصوم و متین باقی بماند.
5- و اما کارگردان و حامیان انتشار این فیلم پرمخاطب هنوز برای دریافت جایزه مردمی خود به افکار عمومی معرفی نشده‌اند. 
اپیزود دوم
1-  ازهمه کسانی که حرمت آنها هتک شده عذرخواهی می شود و از آنها می خواهیم که همه ملت ایران را در این مصیبت عظمی که ثلمه ای عمیق به پیکره عصمت عمومی جامعه بود شریک بدانند.
2-  از بذل توجه و اظهار محبت و همدردی همه کسانی که با صدور اطلاعیه، سخنرانی، بیانیه، مصاحبه، نثار تاج گل و ... در محکومیت این حادثه انزجار خود را اظهار کردند و موجبات التیام بازماندگان شدند، قدردانی می شود.
3-      از فیلمبردار و کارگردان این فیلم پرمخاطب عاجزانه درخواست می شود تا در نشستی خبری برنامه های آینده خود را برای علاقه مندان تشریح کنند.
4-      از قهرمان شجاع و صبور فیلم که با حضور " صامت" خود در این فیلم چندثانیه ای، ثابت کرد همه ادعاها و اتهامات علیه ایشان در خصوص حضور فعال در اغتشاشات، درگیری ها، فتنه های 2 دهه اخیر بویژه 21 ماه گذشته، پوچ و بی اساس بوده است، به طور ویژه سپاسگزاری می شود. البته نقش همراهان محترم نیز پوشیده نیست.
5-      از غلیان و جوشش غیرت در عزیزان عالی مقام برای مقابله با این حرکات سخیف به شدت استقبال می شود.
 اپیزود سوم
از هزاران مطلب گفته شده و ناگفته این روزها درباره فیلم کوتاه و پرمخاطب ما نتیجه می گیریم که :
1-      همه تقصیرات گردن حزب اللهی ها و افراد منتسب به آنهاست کلاً
2-      برای اینکه خیال همه راحت شود و این اتفاقات تلخ تکرار نشود، حزب اللهی ها را بگیرید و ببندید لطفاً
3-      از قهرمان مودب فیلم درخواست می شود تا ضمن تدوین خاطرات خود در اولین فرصت، باهماهنگی نهادهای متولی فرهنگ، تجربیات اخلاقی خود را به جامعه منتقل نماید ضمناً
4-      گاهی تاثیر یک فیلم چندثانیه ای مبهم بر مسئولان و نخبگان بسیار بیشتر از هزاران حلقه فیلم مستند و مبرهن از جنایات و گستاخی های 2رویان است حقاً
5-      همیشه راهی برای فرار از حقیقت هست حتماً

 


[ شنبه 89/12/21 ] [ 8:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450441