NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

قیام ملت بحرین علیه رژیم «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین بیش از یک ماه است آغاز شده و روز به روز به پیروزی نزدیک تر می شود.
 در طول این مدت رژیم حاکم در این کشور تلاش کرده از راه و روش های مختلف ملت خود را از خیابان ها به خانه هدایت کند تا دست از اعتراض بردارند اما تا به این لحظه موفق به این کار نشده است.
از جمله این اقدامات کشتار و سرکوب تظاهر کنندگان بوده اما به دلیل بالا بودن تعداد شهدا و زخمی ها و انتقاد شدید کشورهای مختلف از این رفتار وحشیانه رژیم بحرین، کم کم این رژیم از رفتار غیر انسانی خود دست کشید.
پس از آن «حمد بن عیسی»، با هدف کاهش اعتراضات دستور برکناری چهار وزیر دولت را داد اما این تغییر و تحولات در کابینه هیچ تأثیری در ادامه قیام ملت بحرین نداشت زیرا آنان خواستار سقوط رژیم دیکتاتوری در این کشور هستند.
در طول این یک ماه رژیم حاکم در بحرین چندین بار نیز به قیام کنندگان پیشنهاد مذاکره برای پایان دادن به این بحران را داد اما قیام کنندگان که احساس می کنند اعتراضاتشان کم کم در حال به ثمر رسیدن است، این پیشنهاد را نپذیرفته و به قیام خود ادامه دادند.
گفتی است با وجود اینکه قیام ملت بحرین به گروه، حزب یا طایفه ای خاص تعلق ندارد و تمام اقشار مردم در آن شرکت دارند، اما رژیم حاکم در این کشور این روزها تلاش می کند با سیاه نمایی و دروغ پردازی های رسانه ای، قیام کنندگان را تخریب کرده و در وجهه آنان خدشه ایجاد کند.
از جمله این اقدامات «شیعی» نامیدن یا «ایرانی» خواندن این تظاهرات است. برای نمونه اخیرا دو سایت حامی دولت بحرین در دو عکس متفاوت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ مطالب نوشته شده بر روی پلاکارد دو قیام کننده را تغییر داده و به جای آن شعارهایی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران نوشته اند تا قیام کنندگان را به اصطلاح «مزدور ایران» بنامند و به تخریب آنان بپردازند.


تصویر اصلی که به مسالت آمیز بودن حرکت معترضین و شرعی بودن خواسته ها اشاره دارد

تصویر دستکاری شده با شعار زنده باد ایران و سقوط آل خلیفه

تصویر فتوشاپی در سایتی دیگر با شعاری متفاوت: برادران عربی نه، زنده باد زنده باد ایران

گفتنی است همزمانی انتشار این دو تصویر در دو سایت متفاوت حامی دولت، دست آنان را رو کرده است.

 


[ یکشنبه 89/12/22 ] [ 9:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 333
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450408