NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس حلقه لندن می گوید بی دلیل نبود که مقامات صهیونیست حسنی مبارک را گنج استراتژیک اسرائیل می دانستند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان مهاجرانی به تازگی طی سخنانی در کتابخانه کنزینگتون لندن تصریح کرده بود که ایران و مصر قابل مقایسه نیستند چرا که برخلاف نظام مصر، نظام ایران مستقل از آمریکاست و با شناختی که از زمان نمایندگی مجلس و وزارت در ایران از زندگی آیت الله خامنه ای دارد، به یقین می گوید که به لحاظ اقتصادی نه تنها یک نقطه تاریک بلکه حتی نقطه خاکستری هم در زندگی آیت الله خامنه ای و خانواده ایشان وجود ندارد.
این اظهارات که باعث آشفتگی شدید محافل ضدانقلاب شد، با اعتراض های تندی نیز همراه بود. به همین دلیل هم مهاجرانی مجدداً در وبلاگ مکتوب -و نه سایت جرس- نمونه ای از فساد خاندان حسنی مبارک را به نقل از اسناد و مطبوعات مصر منتشر کرد.
رئیس حلقه لندن می نویسد: می خواهم به یک نمونه اشاره کنم، که هم سند آشکاری از وابستگی سیاسی مصر و هم دلیل روشنی بر فساد مالی مبارک و خاندان اوست. در ماه ژانویه سال ???? یک قرارداد فروش گاز مصر به اسرائیل امضا شده است. اطلاعات این قرارداد پس از سقوط مبارک در اختیار مردم مصر قرار گرفته است. مطابق قرارداد، اسرائیل سالی ?/?میلیارد مترمکعب گاز از مصر می خرد. قرارداد پانزده ساله امضا شده است. اسرائیل روزی ?? و نیم میلیون دلار به مصر می دهد و روزی ? میلیون دلار هم کمیسیون به جمال مبارک و علا مبارک و حسین سالم! حسین سالم پدیده قابل تاملی است. هفتاد و پنج ساله است. با امواج تظاهرات از مصر گریخت. قبلا مامور امنیتی بوده است و پس از آن رفیق گرمابه و گلستان مبارک... پنج درصد کمیسیون سهم جمال بوده است و به حسین سالم و علا مبارک پسر کوچک مبارک هم نفری دو ونیم درصد رسیده است. چرا اسرائیل این کمیسیون هنگفت را پرداخت کرده است؟ دلیلش روشن است چون گاز را به قیمت بسیار نازل خریداری می کرده است.
وی می افزاید: از این موارد تقریبا هر روزه می توان در روزنامه های مصر دید. مستند اصلی روزنامه هایی مثل الاهرام هم همین اسناد بخش اطلاعات و امنیت مصر است. سخن بر سر مباحث تئوریک استقلال و وابستگی نیست. سخن بر سر این است که مبارک و خاندان او ثروت ملی مصر را این چنین غارت می کردند و به ثمن بخس به اسرائیل می فروختند و از سوی دیگر سالی یک و نیم تا دو میلیارد دلار از دولت آمریکا نواله می گرفتند و عزت و شرف ملی مردم مصر را می فروختند. بیهوده نبود که بنیامین العاذر وزیر تجارت و صنعت اسرائیل سال گذشته گفت «مبارک گنج استراتژیک اسرائیل است».
مهاجرانی در پایان نوشت: با این وجود، مصرشناسان صدای آمریکا- قناری های سبز سینه سرخ- در همان هفته نخست که امواج مردم مصر میدان تحریر را پر کرده بود، گفتند «مبارک با اقتدار بر اوضاع مسلط می شود» دراین باره بسیار می توان نوشت. این یادداشت تنها اشاره ای بود که بحث وابستگی و استقلال بحثی امروزین است و از مقوله داد و ستد تجاری نیست.
آقای مهاجرانی در این میان چند سوال کوچک را بی پاسخ گذاشته است ?- اگر وزیر اسرائیلی می گوید «مبارک گنج استراتژیک اسرائیل است»، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم گفته بود «سران جنبش سبز در ایران بزرگ ترین سرمایه اسرائیل هستند» و شیمون پرز رئیس این رژیم نیز تصریح می کند «جنگ با جمهوری اسلامی از درون مرزهای ایران آغاز می شود و اپوزیسیون سبز به نیابت از ما با رژیم اسلامی می جنگند». به نظر آقای مهاجرانی میان آن «گنج استراتژیک» و این «سرمایه بزرگ» چه سنخیت و نسبتی وجود دارد؟!
?- حسنی مبارک به اعتبار مزدوری، پشتوانه اسرائیل در سرکوب ملت مسلمان فلسطین به ویژه در غزه بود و دست اندرکاران فتنه سبز در ایران شعار دیکته شده وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را تکرار کردند و گفتند نه غزه، نه لبنان. روز ?? بهمن نیز این جریان شکست خورده تلاش کرد با حادثه سازی مصنوعی در تهران، اذهان را از قاهره و دیگر کشورهای اسلامی ناآرام منحرف کند، شاید که آمریکا و رژیم صهیونیستی از عهده قیام ها برآیند. چرا؟
?- تکلیف رشوه ها و مواجبی که انبوهی از مدعیان اصلاح طلبی از محسن کدیور تا عبدالکریم سروش و اکبر گنجی و شیرین عبادی و مجید محمدی و محسن مخملباف و صدها نوچه جزء و کل دیگر. به ویژه طی یک دهه اخیر به اسم جایزه و دستخوش و مزد و... از دولت های غربی و سرویس های جاسوسی و رسانه ای آنها گرفتند چه می شود؟

 


[ دوشنبه 89/12/23 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1845
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422953