NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

از صبح دیروز در حالی برخی خبرها پیرامون لغو سفر دیکتاتور اردن به ایران و عدم استقبال دولت از این مسئله منتشر شده است که هنوز دولت هیچ اقدامی را مبنی بر اعلام رسمی لغو این سفر انجام نداده است.
در همین حال، محمدجعفر بهداد، معاون سیاسی رئیس دفتر رئیس جمهور لحظاتی قبل در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها، پرده را از ماجرای دعوت شاه اردن به ایران و مقاومت دولت در عدم لغو این سفر کنار زد و طی اظهاراتش گفت: مردم اردن حاکمیت خود را پذیرفته اند.
وی همچنین گفته است: براندازی و شعار تغییر نظام در سایر کشورها شعار اصلی مردم است اما مردم اردن با پذیرش حاکمیت خود، خواستار اصلاح مجلس و دولت هستند.
این در حالیستکه یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها تأکید کرده است که با سفر دیکتاتور اردن به ایران در مراکز تصمیم گیری نظام مخالفت شده است.
حسین شریعتمداری نیز طی یادداشتی که امروز در روزنامه کیهان منتشر کرد، ماجرای دعوت از شاه اردن به ایران را به پوست خربزه ای تشبیه کرد که عده ای آن را در زیر پای دولت گذاشته اند و از این مسئله به شدت انتقاد کرد.
همچنین طی روزهای گذشته مخالفت های گسترده ای از سوی نمایندگان مجلس و گروه های دانشجویی در مورد سفر شاه اردن به ایران صورت گرفته است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در حالی این اظهارات را در حمایت از شاه اردن بیان داشته است که خواسته اصلی معارضین اردنی طی خیزش های اخیر تغییر در ساختار حاکمیت اردن بوده است.
گفتنیست در همین زمینه اسلام گرایان اردنی نیز پیشنهادهای گفتگوهای ملی را در اردن قبول نکرده اند.
پادشاهی اردن طی روزهای اخیر گرفتار اعتصابات، تحصن و تجمع مردم اردن شده است و گروه های معارض اعلام کرده اند که دامنه اعتراضات گسترش می یابد.

 


[ چهارشنبه 89/12/25 ] [ 8:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1785
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422893