NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

با توجه به توقف ارسال گاز از منطقه "عریش"مصر به "عسقلان" درجنوب فلسطین اشغالی بر اثر انفجار خط لوله گاز در مصر، این رژیم بنا به گزارش النهار، در صورت وجود هرگونه مانع در سیر عملیات بهره برداری از منابع گازی موجود در آبهای بین المللی، جنگ دریایی را با لبنان آغاز خواهد کرد.
قایق های نظامی رژیم صهیونستی هر هفته با نقض حریم دریایی لبنان و ترساندن صیادان لبنانی به سوی قایق های آنها تیر شلیک می کنند.امری که باعث شد لبنان شب گذشته نیز از آن به شورای امنیت شکایت کند.
از آنجا که سرنوشت شکایت های لبنان به شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی در نقض حاکمیت زمینی، هوایی و دریایی این کشور همچنان در بخش آرشیو سازمان ملل قرار دارد، صهیونیستها خود را برای نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت( که خواهان پایان مخاصمه بین لبنان و رژیم صهیونیستی شده بود)؛ این بار از طریق مرزهای دریایی لبنان آماده می کنند.
به همین علت بسیاری از سفرای کشورهای بزرگ در لبنان، این کشور را به افزایش تماس های خود را با کشورهای عضو دایم شورای امنیت به منظور اتخاذ تدابیر لازم و اعطای صلاحیت به نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل (یونیفل) مستقر در جنوب در منع رژیم صهیونیستی از ادامه نقض مرز دریایی لبنان توصیه کرده اند.
روزنامه النهار امروز سه شنبه به نقل از سفرهای کشورهای بزرگ تصرح کرد: تعیین خط مرزی دریایی مانع سرقت بسیاری از منابع گازی ذخیره شده در نقاط مشترک میان دو مرز توسط رژیم صهیونیستی می شود، چرا که مرز دریایی ترسیم شده فعلی توسط سازمان ملل تنها نشان دهنده خط عقب نشیننی اسرائیل از خاک لبنان است و خط فاصل بین المللی میان دو مرز را مشخص نمی کند.
این روزنامه لبنانی ادامه داد: اسرائیل به ذخیره سازی منابع گازی موجود در آب های بین المللی خود بعد از توقف ارسال گاز از منطقه "عریش" به "عسقلان" در اثر انفجار خط لوله گاز این مناطق و عدم تعمیر آن توسط شورای عالی نیروهای مسلح مصر نیاز شدید دارد.
به نوشته النهار، این نیاز نیز همزمان با شک و تردید "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونستی نسبت به تعمیر خط لوله گاز آسیب دیده توسط شورای عالی مسلح نیروهای مصر، به رغم فایده های سرشار مالی آن برای مصر افزایش می یابد.

 


[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 7:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 3027
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4429165