NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از سربازان زندان اوین که مدتی تحت تاثیر تاجزاده بعنوان رابط  وی و همسرش مطالبی را به داخل و خارج زندان منتقل می کرد طی نامه ای در وبلاگ شخصی خود  ضمن ابراز ندامت از عملکرد خود پرده از رفتار منافقانه و غیر انسانی تاجزاده و همسرش برداشت. این سرباز که با تهدید این دو مبنی بر انتشار نامش در رسانه ها در صورت همکاری نکردن روبرو شده بود پس از انتشار نامش در برخی سایتها این نامه افشاگرانه را نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

از ما سو’ استفاده شدخانم تاجزاده!

من یکی از کسانی هستم که برای شما و همسرتان تماس تلفنی غیر قانونی فراهم کردم و با شما هم ملاقات نمودم وقتیکه با مواضع شما آشنا شدم، بخصوص این دروغهایی که در سایتها منتشر کردید متوجه شدم که شما برای رسیدن به مقاصد بیهودتان که چیزی جز قدرت طلبی و خودنمایی نیست حاضر هستید با آینده جوانهایی مثل من بازی کنید و از روحیه جوانی و سادگی ما سوء استفاده کنید که به مقاصد و امیال خود برسید. وقتی بعد از آزادی بواسطه مصاحبه دامادتان (علی طباطبایی) که در کانادا مبارزه می کند! فهمیدم در منزل شما پارتی شبانه برگزار شده و ما بخاطر شما در زندان بودیم خود را لعن کردم که به خاطر اهداف انسانی پست به زندان افتادم. من بعنوان جوانی که با احساسات و جوانیم بازی شده خود را محق می دانم هرگونه شکایتی را از شما در دادگاه انجام دهم و امیدوارم شهدا بخاطر اشتباهات از سر تقصیراتم بگذرند اشتباهاتی که بخاطر خباثت و فریبکاری مزدوران وطن فروش و منافق صفت رخ داد و این را بدان از خدا می خواهم بخاطر ظلمی که در حق من کردید خدا جزای شما و فرزندانتان را در دو دنیا می دهد و بدانید گریه ها و ناله های مادرم یقه شما را خواهد گرفت.

من در زندان بارها شاهد بودم همسر شما  با روحیه فریبکاری و منافقانه خود سعی در اغفال سربازان داشته و بارها با سوء استفاده از روحیه صادقانه، عاطفی و سادگی سربازهای جوان آنها را به اعمالی وا داشته که جملگی در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که من افتخار سربازی آن را دارم .

من بارها در بعضی از کتابها و مقالات داستان منافقین و رفتار آنها را در زندان خوانده بودم ولی حس واقعی آن برای من دشوار بود ولی با برخورد با همسر و شخص شما کاملاً این حس در مکن تجلی گردید.

بنده ضمن اینکه اشتباهات و خطاهای خود را قبول دارم، این حق را برای خود قائل هستم که از شما که موجب فریب بنده و دوستانم را فراهم کردید شکایت کنم و اگر در این دنیا موفق نشوم عذاب شما و خانواده شما را در آخرت خواستارم تا در آن دنیا و در محضر عدل الهی شاهد عذاب اخروی شما باشم که در حالیکه فرزندانتان در نازو نعمت هستند موجب گرفتاری فرزندان دیگران را فراهم می کنید.

من مطالب خود را در کمال آزادی می گویم ، شما همه چیز را از زاویه دید خود می بینید در حالیکه من آزاد هستم و هیچگونه هراسی از شما ندارم هرچند  نگران گرفتاری از جانب شما و اراذل اوباش سبزتان هستم .

همچنانکه در زندان همسرتان ما را تهدید می کرد که اگر کارهای مرا انجام ندهید به همسرم می گویم که نام شما را در سایتها منتشر نماید.

و امروز متوجه شدم شما نگاه ابزاری به ما دارید   و زمانیکه متوجه شدم برای شما کارایی نداریم با انتشار اسامی ما در سایتهای اینترنتی به دنبال هدفهای شوم خود و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید.

من از اینکه نام خود را بنویسم هراسی ندارم، ولی زمانیکه شما را ملاقات کردم، با چادر بودید اگرچه می دانم تقیدی به مذهب ندارید و صرفاً جهت ریا چادر به سر می کنید ولی نمی خواهم تقدس چادر زیر سوال برود. 

خدا از شما نگذردخانم تاجزاده!

بنده یکی از سربازانی هستم که نامش را در سایت های اینترنتی منتشر کردید و موجب نگرانی خانواده من شدید.
امروز به این نتیجه رسیدم که شما برای رسیدن به مقاصد شیطانی خود حاضرید هزاران مثل من را قربانی کنید، شما دلتان برای من و دوستانم نسوخت که نام ما را در سایت ها زدید بلکه به فکر سوء استفاده از نام و نشان ما بودیدتا به اهداف حقیرتان برسید یادم هست که در زندان همسرتان در مواقعی که در خواست های او به تاخیر می افتاد من و دوستانم را تهدید می کرد که به همسرم می گویم نام شما را در سایتها بزنند تا آبرویتان برود.
 

خانم تاجزاده من و دوستانم در حق شما و همسرتان جز خوبی کاری نکردیم حتی ناخواسته رفتاری کردیم که شاید باعث خشنودی مخالفان این کشور شده باشد که از خدا می خواهم خطاهای ما را ببخشد و به واسطه آن خطاها خود را به دردسر انداختیم، خانم محتشمی پور چرا برای رسیدن به مقاصد خود امنیت روانی خانواده مرا تهدید کردید. چرا به نگرانی مادرم فکر نکردید. که با انتشار اسم من در سایتها چه به سر او می آورید من از شما و همسرتان نمی گذرم و امیدوارم کاری که با آبروی من انجام دادید خدا با آبروی شما و فرزندانتان انجام دهد و در قیامت سزای اعمال شما را بدهد اگرچه می دانم اعتقادی به آخرت ندارید وگرنه بدون اجازه اسم ما را در سایتها نمی زدید و با آبروی ما بازی نمی کردید.

خانم محتشمی پور در مطلب خود نوشته بودید، آقای تاجزاده در زندان از حقوق اولیه محروم است ولی من شاهد بودم که همسرتان از بیشترین امکانات رفاهی برخوردار بود.

خانم محتشمی پور شما که چندین دهه از شیره جان این مردم مکیده اید و همه را به عنوان عمله خود فرض کرده اید بطوریکه ما سربازان و نگهبانان همسر شما با کوچکترین خطا در رسیدگی رفاهی به ایشان مورد پرخاش و تهدید قرار می گرفتیم، به خود آئید و کمی خدایی فکر کنید آیا می شود با آبروی سربازان این مملکت به همین راحتی بازی کرد، خدا از شما نگذرد.

طلب بخشش

اینجانب بعنوان سرباز وظیفه که در زندان اوین خدمت می کنم، مدتی است بخاطر نا مهربانی های تاجزاده یا بهتر است بگویم نامردی های او گرفتار شدم.

آقای تاجزاده و همسرشان از طریق تماس تلفنی و ارسال نامه مطالب داخل و خارج از زندان را با هم هماهنگ می کردند که متأسفانه شخص من در ایجاد این ارتباط که از سر دلسوزی و ترحم به ایشان انجام میشد، نقش بسزایی داشتم.

 بنده مطالب آقای تاجزاده را در خارج از زندان در اختیار یکی از دوستان ایشان که به گفته خودش در آمریکا با هم بوده اند می گذاشتم و بعد ها مطلع شدم همان مطالب در سایتها منتشر شده است و مطالبی را که ابتدا فکر می کردم نامه های خانوادگی و شخصی باشد ولی پس از مشاهده مطالب در سایتها و موضوع کتابهایی که تاجزاده در زندان مطالعه می کرد متوجه شدم ناخودآگاه در چه بازی کثفی مرا وارد کرده اند، آیا اسم این کار مردانگی و جوانمردی است؟ خیر، جز نامردی و بی معرفتی چیز دیگری نیست. 

متاسفانه خانم تاجزاده با زدن اسم من و دیگر دوستانم در سایتهای اینترنتی مشکلات ما را دو چندان نمود من نمی دانم آنها از این کار چه هدفی را دنبال می کنند، ولی می خواهم به آنها بگویم چرا برای رسیدن به مقاصد شوم و ضد انقلابی خود، ما را بازیچه قرار دادید؟ آیا فکر آبروی ما و خانواده ما نبودید؟ 

آیا آقای تاجزاده که خود را به اصطلاح یک مسلمان می داند و ادعاهای زیادی در این رابطه دارند که به جرأت می گویم تمام آن ادعا ها تو خالی است، چگونه راضی شد ما را به چنین بازیی کثیفی بکشاند. 

شما از ما بعنوان ابزار برای رسیدن به مقاصد شوم و پلیدتان استفاده کردید و زمانی که دیدید از ما دیگر استفاده ای نمی توانید بکنید و حتی ممکن است به خاطر این رفتار غیر قانونی، خود شما زیر سوال بروید با زدن اسم من و دیگر دوستانم در سایتهای اینترنتی آخرین ضربه را به آبروی ما و خانوادهایمان زده اید که ای کاش این ناجوانمردی و بی معرفتی را در حق ما نمی کردید.

 البته ما خطا کرده ایم و کار غیر قانونی انجام داده ایم و بخاطر شما و کارهای خلافمان مورد بازخواست هم قرار گرفتیم.

 ولی خانم تاجزاده! شما به چه اجازه ای اسامی ما را در سایتها به همراه مطالب کذب و دروغ آورده اید؟ چرا با آبروی ما بازی کرده اید؟

 راستی در میان اسامی که منتشر کردید اسم یک نفر را نبرده اید، همان فردی که مطالب و توصیه های آقای تاجزاده را از زندان به وی منتقل می کردم، شاید چون دوست خانوادگی شما بوده نخواسته اید اسم او را بیاورید و شاید هم فراری اش داده اید. 

خانم محتشمی پور چه جوابی برای سوال های یک سرباز دارید؟ برای آبروی ریخته شده ما چه کاری می توانید بکنید؟ 

آقای تاجزاده بارها در زندان بخاطر بعضی از رفتارها، ما را تهدید می کرد اگر فلان کار را نکنید به خانمم می گویم که اسم شما را در سایتها بزند تا آبروی آنها را ببرد، گویا با همه خدمتی که به ایشان کردیم بالاخره ایشان تهدید خود را عملی کرده است. 

من شاید در زندگی هم حطاهای زیادی کرده باشم اما به کشورم خیانت نکرده ام و نخواهم کرد. 

البته به جز این اشتباه که آنهم به واسطه فریبکاری و حیله گری شما و وابستگان بوده است که من حق قانونی خودم می دانم بخاطر این بی آبرویی که توسط شما انجام شد در مراجع قانونی علیه تان شکایت کنم و از خدا طلب بخشش می کنم تا نجاتم دهد.

 منبع:کلمه نیوز

 


[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2650
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425992