NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کافران، عرفای منکر وجود خدا و اومانیست های بشر محور، در ارتش آمریکا ائتلافی تشکیل داده و امیدوارند که مورد شناسایی قرار گیرند.  
   به گزارش ایرنا، تایمز هندوستان روز یکشنبه نوشت ائتلاف یاد شده، نام "MASH" را برای خود انتخاب کرده که کوته نوشت "کافران و اومانیست های سکولار ارتش" است.ستوان جاستین گریفیت، سازمان دهنده اصلی این گروه می گوید "ما وجود داریم. ما اینجا هستیم و طبیعی هستیم. ما (به زبان عامیانه) در هر سوراخ موشی هستیم."

فعلا اعضای این گروه جلسات خود را در خانه های یکدیگر و در بارهای فروش نوشیدنی در خارج از قرارگاه فورت براگ (وابسته به نیروی زمینی ارتش آمریکا) برگزار می کنند.

تاسیس کنندگان "ماش" امیدوارند که مقامات در آینده این گروه را به عنوان یک "مکتب" مورد شناسایی قرار دهند و بتوانند از امکانات اداری رسمی برخوردار شوند.

ستوان سامانتا نیکول می گوید: "اگر بگویی که به خدا ایمان نداری و در ارتش خدمت می کنی، مردم جور دیگری به تو نگاه می کنند. به زبان آوردن این واقعیت، در جامعه ما بسیار زشت است. من وقتی این واقعیت را می گویم، با سوال های بسیاری از مخاطبانم رو به رو می شوم."

جیسون تروپی، رهبر گروهی که خود را "اتحادیه نظامی کافران و اندیشمندان آزاد" (!) می نامند، نیز با اشاره به تلاش های گروه "ماش" می گوید: گروه های مشابه در 20 پایگاه نظامی آمریکا چشم به فعالیت های این گروه دوخته اند.
 

 


[ دوشنبه 90/1/15 ] [ 11:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 611
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450686