NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تا حالا فکر می کردیم که سگ نجس است و نباید به آن دست زد و در برنامه ها از آن استفاده ابزاری کرد ولی گویا دنیا عوض شده و تمدن بدجوری دارد پاچه ما را می گیرد.
صفحه نسل سوم کیهان نوشت:
اینکه مدیران و تهیه کنندگان سیما برای بهتر شدن برنامه هاشان به شبکه های ماهواره ای رجوع می کنند شاید زیاد مهم نباشد اگرچه کپی عینی این برنامه ها بویژه در مسابقات همیشه دردسرساز، بی هویت و جنجال برانگیز بوده است اما »بومی سازی« ایده های خوب در رسانه ملی بی اشکال است. حالا بماند که تهیه کنندگان تلویزیونی که اصولا یک لیست تکراری و در اوقاتی کاملا مافیایی هستند، نه اهل خلاقیت اند و نه حوصله تولید را دارند، از بیچارگی تلویزیون برای پرکردن آنتن، بهترین استفاده را می برند و پولشان را در می آورند. مسابقه «کی هستی؟» که بعد از تحقیقات محلی مشخص شد، تقلیدی افتضاح از یک برنامه ماهواره ای است، علاوه بر اینکه مثل سایر برنامه های نوروزی، کاملا با برنامه(!) و ظرف سه روز برای 13 روز تولید شده بود، نکات قابل تاملی داشت؛ سالن 400نفره این مسابقه را 100نفر اشغال کرده بودند که آنها خانواده و آشنایان اهالی مسابقه بودند، به طوری که مثلا در روز 7فروردین، افرادی که روی سن برای مسابقه(!؟) حاضر می شدند، روز هشت فروردین در بین تماشاگران رویت می شدند و همین طور الی آخر! در بخشی از مسابقه یک نفر از تماشاچیان به قید قرعه سه نفر مجری مجرب این برنامه(!) که واقعا بار عظیمی از مسابقه را به دوش خود می کشیدند، برای دریافت 300هزارتومان ناقابل باید در قفس حیواناتی درنده و خزنده حضور می یافت. دو عدد سگ عظیم الجثه یکی بیرون قفس و دیگری درون قفس وجود داشت که استادی همه فن حریف به سبک انگلیسی با آنها مکالمه می کرد!
القصه، برای دریافت جایزه فرد مذکور باید خودش را بدون هیچ ترسی از مارها و عقاب ها و سگ ها می گذراند و به جعبه ها می رساند...دو جعبه پوچ و یک جعبه جایزه در قفس وجود داشت، فکر می کنید جعبه جایزه کجا تعبیه شده بود؟! آفرین، 100 امتیاز! جعبه به قلاده سگ آویزان بود و شرکت کننده ها و استاد راهنما هم باید با لمس سگ، جعبه را بر می داشتند و...ما تا حالا فکر می کردیم که سگ نجس است و نباید به آن دست زد و در برنامه ها از آن استفاده ابزاری کرد ولی گویا دنیا عوض شده و تمدن بدجوری دارد پاچه ما را می گیرد...البته دوستان اشاره می کنند، تعطیلات بوده و مدیران پخش و ناظران محترم و برنامه سازان و مدیران شبکه ملی کشور(!) یا خارج بودند یا زیباکنار و یا ... بعد از تعطیلات حتما پیگیری می شود و ضمن تقدیر از تهیه کننده محترم برای تولید این برنامه مهیج و جذاب، اعتبار لازم برای تولید 100 قسمت دیگر از این دست برنامه ها به او داده می شود تا بترکد چشم حسود و عقب افتاده!

 


[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450332