NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
میرحسین موسوی دلبستگان به جریان فتنه منتسب به خودش را شدیدا پایبند به اصول اخلاقی معرفی و ادعا کرد این جریان توانایی سر و سامان دادن به «تمام نگرانی های اخلاقی» را دارد.

به گزارش «شبکه خبر دانشجو»، موسوی که در دیدار با تعدادی از وابستگان اقلیت سبز سخن می گفت، اظهار داشت: اکنون ما شاهد آن هستیم که دلبستگان اهداف بلند جنبش سبز به شدت به اصول اخلاقی پایبند هستند.
این ادعای موسوی در حالی مطرح می شود که فهرست بلندی از هنجار شکنی ها و اعمال خلاف اخلاق و قانون توسط وی و هوادران جریان فتنه در طول یک سال گذشته به ثبت رسیده است.
دروغ بزرگ تقلب که به گفته افرادی مثل ابطحی کلید رمز آشوب بود، به اغتشاش کشیدن خیابان های تهران در روزهای پس از انتخابات و تخریب گسترده اموال عمومی، حمله به نوامیس مردم و اقشار متدین، روزه خواری وقیحانه در روز قدس، سوت و کف و هلهله در روز عزای سالار شهیدان، حمله به هیئات و دسته های عزاداری در عاشورا، برهنه کردن جوان بسیجی در ملأ عام و ... تنها گوشه هایی از اعمال غیر اخلاقی جریان فتنه وابسته به میرحسین موسوی به شمار می رود.
جالب اینکه موسوی در همین سخنرانی به ادعای فوق بسنده نکرده و می افزاید: امروز جنبش سبز این قدرت و توان را دارد که همه نگرانی های اخلاقی را که دوستان گه گاه به آن اشاره می کنند و البته از سر دلسوزی و تعهدات ملی هم هست، سامان دهد.
به نظر می رسد آقای موسوی یا دچار آلزایمر شدید شده و یا مردم ایران را فراموشکار فرض کرده است، چون فهرست بلند هنجارشکنی های ضد اخلاقی و غیر قانونی او و جریان فتنه، هیچ گاه از افکار عمومی ملت ایران پاک شدنی نیست.   

[ پنج شنبه 89/5/21 ] [ 11:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 917
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4413067