NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رژیم اشغالگر قدس دیروز در یک برنامه تبلیغاتی که در شبکه ده این رژیم پخش شد علنا به قبله اول مسلمانان جهان، مسجد الاقصی توهین کرد. آنها با قرار دادن تصاویر زنان عریان و آرمهای شرکتهای مبتذل در پشت زمینه تصویر مسجد الاقصی یک برنامه تبلیغاتی برای شرکتهای مدل لباس و از این قبیل تولید کرده و در تلویزیون رسمی خود پخش کردند. رژیم اشغالگر قدس دیروز در یک برنامه تبلیغاتی که در شبکه ده این رژیم پخش شد علنا به قبله اول مسلمانان جهان، مسجد الاقصی توهین کرد.
آنها با قرار دادن تصاویر زنان عریان و آرمهای شرکتهای مبتذل در پشت زمینه تصویر مسجد الاقصی یک برنامه تبلیغاتی برای شرکتهای مدل لباس و از این قبیل تولید کرده و در تلویزیون رسمی خود پخش کردند.
روزنامه کویتی الانباء نوشت: بنیاد اوقاف و میراث مسجد الاقصی فلسطین با انتقاد شدید از این گونه اعمال اعلام کرد که این برنامه توهین به مقدسات تمام مسلمانان جهان است و از شبکه های صهیونیستی خواست تا دیگر این تصاویر را پخش نکنند.
بر اساس این گزارش، این موسسه تاکید نمود که پخش چنین تصاویر مبتذل در پشت زمینه تصویر مسجد الاقصی توهین به عظمت این مکان مقدس است و این رژیم همواره قصد این را داشته که قداست این مسجد را بشکند.

 


[ شنبه 90/1/20 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450802