NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

متولیان حسینیه "بیت العباس" در جنوب تهران در محله "یاخچی آباد" اعلام کردند که تعدادی از مأموران شهرداری آن منطقه در ساعات نیمه شب با استفاده از یک دستگاه لودر و بدون داشتن هرگونه مجوز و یا حکم مراجع قضایی و قانونی، به ساختمان "حسینیه "بیت العباس" حمله برده و آن را به طور کامل با خاک یکسان کردند.متولیان این حسینیه در ادامه افزودند: این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی در حالی رخ داد که در حسینیه مقدار زیادی قرآن کریم، کتب ادعیه، پارچه های هیئت که بر روی آن جملات و عبارات مذهبی نوشته شده، بود اما مأموران شهرداری آن منطقه بدون توجه به این مقدسات، حسینیه را مورد حمله قرار داده و منهدم کردند.

متولیان حسینیه "بیت العباس" همچنین افزودند: این حسینیه دارای مجوز قانونی از سازمان تبلیغات اسلامی از سال 1386 بوده و حدود 2500 عضو فعال بسیج، ایثارگر، جانباز، خانواده شهید، آزاده و غیره در آن حضور داشته و رفت و آمد می کنند.

این متولیان می افزایند: مراسم و برنامه های این حسینیه در مناسبت های مختلف به قدری متنوع بوده که تاکنون چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در محل حاضر شده و از آن تصویربرداری نموده و پخش کرده اند.

 

متولیان حسینیه "بیت العباس" در پایان اعلام کردند که در پی این رفتار وقیحانه، فورا نیروی انتظامی و نیروهای 110 از ماجرا مطلع شده و گزارش صورت جلسه را تهیه و تنظیم نموده اند. در این حسینیه حدود 200 جلد قرآن کریم و کتب ادعیه و نیز بیش از 400 میلیون ریال وسایل و ابزار سخت افزار و نرم افزاری هدایا و هبه اهالی منطقه به این حسینیه وجود داشت که همه آن در زیر آوار قرار گرفته و از بین رفت.

گفتنی است اسناد و مدارک مجوز این حسینیه و نیز دیگر نامه نگاری های انجام شده پیش و پس از تخریب آن در اختیار متولیان قرار دارد و در صورت نیاز ارائه خواهد گردید. تصاویر موجود در این خبر نیز به حسینیه "بیت العباس" پس از خراب شدن تعلق دارد.

  

 


[ یکشنبه 90/1/21 ] [ 9:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 559
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450634