NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
  در حالی که نام اولین نوزاد متولد در سال 90 در سازمان ثبت احوال کشور "امیر حسین" ثبت شده است هواداران فتنه این بار در اقدامی جدید با جعل نام این نوزاد جو سازی خود را برای زنده نگه داشتن نام میر حسین آغاز کردند .به گزارش صراط نیوز پس از آنکه هواداران فتنه گر میرحسین موسوی نتوانستند از فوت پدر این فتنه گر و مراسم تشیع جنازه اش سوء استفاده کنند این بار در اقدامی جدید با تغییر نام اولین نوزاد متولد شده در سال نود از "امیر حسین" به "میرحسین" به دروغ پراکنی و خبرسازی با هدف یادآوری نام این فتنه گر پرداختند .
این در حالی است که در صورت انتخاب نام میر حسین برای نوزاد متولد شده باید پدر وی از سادات باشد در صورتی که امیر حسین محمدی فرزند روح الله صادره از قم جزء خانواده سادات محسوب نمی شود .
پیش از این حامیان فتنه گر موسوی از اسامی دروغین برای کشته های ساختگی پس از انتخابات استفاده می کردند که پس از بر ملا شدن حربه های دروغین خود این بار نامی جعلی را برای اولین نوزاد متولد شده سال 90 انتخاب کردند .
گفتنی است امیر حسین محمدی نام اولین نوزاد متولد شده در سال 1390 از استان قم است که در دقایق اول سال متولد شده و نام وی برای صدور شناسنامه به سیستم سازمان ثبت احوال استان وارد شده بود .

 


[ یکشنبه 90/1/21 ] [ 9:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 321
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450396