NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

طبق آمار منتشره، همه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی اعم از مستکبرین عالم، بنی صدر، رادیو فردا، حزب مشارکت، دو سوم زندانیان اوین، سوراخ کنندگان کشتی نظام بلاخص افراد پشت پرده و جلوی پرده و زیر میز، عروسکهای باربی، اکثر فیلمهای هالیوودی که در نوروز امسال از رسانه ملی پخش شد!، بی بی سی پرشن، فتنه گرانی که پرده از نقابشان افتاد، خواص بی بصیرت، برخی جریانات مشکوک اطراف دولت، گلشیفته، اساتید اخراجی دانشگاه ها، برخی آقا زاده های فراری، مقداری فراری آقازاده، آن تعداد انگشت شماری که در نوروز امسال با وجود بسته بودن دست شیطان همچنان به گناه کردن مبادرت ورزیدند (سرجمع 448 نفر)، حلقه لندن و .. همگی فهمیدند که جنبش سبز مرده و باید به فکر چاره ای بود.

 در همین راستا سیدمحمدخاتمی که هنوز فرق کودتا و جنبش را تشخیص نمیدهد و تا 5 دقیقه پیش رسما حامی موسوی بود و احتمال دارد همین الان هم باشد بارها و بارها جیغ زد و داد کشید که جنبش سبز برادر بنیاد باران است و مشارکت و سازمان مجاهدین هم خواهرش هستند و بعید نیست برادران و خواهرانی هم در خارج داشته باشد، دیروز طی سخنانی که معلوم نشد برای کی و کجا ایراد نمود اعلام کرد جنبش سبز تمام شده و این جنبش به یک هیجانی شبیه بود و بنده اصلا با آن ارتباطی ندارم! زیرا ما قانون اساسی داریم و باید به آن چنگ بزنیم و به محافظان دستور داد هرکجا کروبی را دیدند به سمت او لنگه کفش پرتاب کنند!

من که باور کردم، شما مشکل خودتان است که اینقدر بدبین هستید و بصیرت ندارید، ببینید چقدر جذاب است، ببینید قطر پوست را، واقعا آدم کیف می کند یک همچین موجودی 8 سال تمام مملکتش را به گند کشیده و بدون اینکه گوشش قرمز بشود یا عرق بکند اعلام کرد موفقیتهای هسته ای مرهون خدمات دولت اصلاحات بود و همه دستاوردهای فضایی و سلولهای بنیادی و.. نتیجه زحمات دولت اصلاحات به ویژه شخص ابطحی است.

ابته همین آدم بارها و بارها در چهارچوب قانون اساسی از نظام حمایت کرد و خودش دو دستی پنجره های نظام را شست و حیاط نظام را جارو زد، به همین راحتی که نیست، شما باید خیلی خبره باشید و بصیرت داشته باشید که در مواقع گوناگون رنگ تان را عوض کنید.

من که راضی ام شما هم خواهشا گیر ندهید، مگر فراموش کرده اید همین آقای خاتمی چقدر در راستای قانون اساسی برای این مملکت زحمت کشید؟ مثلا در فتنه کوی دانشگاه که نظام اسلامی آنهمه برای براندازی خودش تدارک دیده بود وزارت کشور و شخص آقای تاج زاده بر اساس قانون اساسی قائله را جمع نکردند؟ مگر لوایح غیرقانونی دوقلو بازی بسیجی ها برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه نبود! که این حربه هم با جانفشانی دولت اصلاحات خنثی شد؟ همین آقای حجاریان که کلی قانون اساسی بلد است و خودش گفت بارها قانون اساسی تولید کرده و سالها استراتژیست دولت خاتمی بود و حالا یک خبطی کرده و نظریه پرداز جنبش سبز هم شد چند بار برای حفظ نظام زحمت کشید و فتنه های درون وزارت اطلاعات را خنثی کرد؟ درضمن مگر دست دادن به چهارتا دختر غیر مسلمان غیر قانونی ست؟ اصلا به قانون اساسی چه ربطی دارد که خاتمی در هر همایش و مجلسی که بود به دکمه خانمهای مجلس خیره می شد؟

اصلا شمایی که آن ته مجلس نشسته اید و هی داد میزنید زنده باد مخالف من بگویید که کجای قانون اساسی نوشته که یک آدم نمیتواند از دشمن یک میلیارد پول بگیرد؟ تازه افراد آگاه گزارش دادند90 درصد متحصنین مجلس ششم هفته پیش اعلام کردند که اعتقادی به قانون اساسی نداشتند و فقط به عشق خاتمی دست از تحصن کشیدند وگرنه اینها ول کن معامله نبودند!

دیدید این آدم خوب و جینگیلی همه کارهایش بر اساس قانون اساسی تعریف شده! واقعا مثل این آدم چند نفر در این نظام وجود دارد که هم متفکر باشد هم فلسفه غرب را فوت آب باشد هم آنقدر تردست باشد که در عرض 8 سال نظام را 20 سال به عقب برگرداند، یک سال قبل پایه گذار جنبش سبز باشد و آخرش نه حبس خانگی بشود و نه فاکتور یک میلیارد را تحویل بدهد و اعلام کند جنبش سبز تمام شده و بنده اصلا با آن ارتباطی ندارم! لذا با توجه به آپشن های این آدم لطفا به سوالات زیر دقت کنید و نتیجه بگیرید:

سوال: چرا خاتمی از جنبش سبز اعلام برائت کرد؟

جواب: چون قصد دارد با این کار به داخل نظام برگردد و اصلاحات را احیا کند؟

سوال: چرا می خواهد اصلاحاتی که سالهاست مرده را احیا کند؟

جواب: چون جنبش سبز از بین رفت و آنها برای ادامه کارشان هیچ راه دیگری ندارند مگر احیای اصلاحات

سوال: اینها که عقل درست و حسابی نداشتند پس از کجا فهمیدند که هم اصلاحات مرده و هم جنبش سبز

جواب: چون اینها روشنفکر هستند و اگر خودشان در داخل نفهمند روئسای خارجیشان به آنها دیکته می کنند

سوال این دیگر چه روشنفکری ست که خودشان نمی فهمند و از خارج باید به آنها دیکته کنند؟

جواب: من چه میدونم بابا، برو از خودشون بپرس، اَه.

وبلاگ طنز سیاسی


 


[ یکشنبه 90/1/21 ] [ 9:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450602