NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 حسنی مبارک در اولین مصاحبه بعد از کناره گیری از قدرت، انتقادات از خود را ظالمانه توصیف کرد، مدعی شد که وی و خانواده‌اش ثروت افسانه‌ای ندارند و ادعاها علیه وی غیر واقعی است.
 حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر در گفت‌وگویی تلفنی با شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد که آماده همکاری با مقامات قضایی مصر است.
دیکتاتور سابق مصر در ادامه درحالی که انتقادات از خود را ظالمانه توصیف کرد، مدعی شد که وی و خانواده‌اش ثروت افسانه‌ای ندارند و ادعاها علیه وی غیر واقعی است.
مبارک در ادامه ابراز داشت که برای مصالح کشور و حفظ جان مردم از سمت ریاست جمهوری کناره گیری کرده است و در ادامه برای مصر آینده‌ای موفقیت آمیز را آرزو کرد.
وی با لحنی که ناشی از کسالت بود در ادامه اظهار داشت که در مقابل حملات و اتهامات پیش رو سکوت خواهد کرد.
حسنی مبارک موارد مطرح شده از سوی رسانه‌های داخلی مصر درباره فساد مالی خودش و فرزندانش را کذب دانست و از آمادگی برای همکاری با وزارت خارجه مصر در راستای تحقیق درباره ثروت های مطرح شده در خارج است.
وی در ادامه تاکید کرد که خودش و همسرش آماده همکاری و مکاتبه با دادستانی کل مصر برای بررسی فعالیت های مالی خودش است و تنها در داخل مصر حساب مالی داشته است.
دیکتاتور سال های قبل در ادامه با صدایی لرزان اظهار داشت که هیچ ثروتی در خارج از کشور نداشته است و گفت: من هیچ حساب خارجی یا ملک در خارج از جمهوری عربی مصر ندارم.
حسنی مبارک در ?? فوریه (??بهمن) در پی قیام مردمی مجبور به کناره گیری از قدرت شد و هم اکنون در ویلایش در شرم الشیخ است.
پیش از این برخی منابع خبری از سکته وی یا فرارش به آلمان خبر داده بودند که منابع رسمی این خبر را تائید نکردند.
 

[ دوشنبه 90/1/22 ] [ 12:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450441