NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 تصاویر ویدئویی منتشر‌شده در اینترنت نشان می‌دهد، "سیون اونز " عضو ارشد حزب ملی انگلیس و نامزد انتخابات مجمع ولز در اقدامی به منظور تحریک مسلمانان این کشور و جلب حمایت اعضای حزب خود، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

اونز در این فیلم ویدئویی با پوشیدن یک تی‌شرت که شعار‌های ن‍ژادپرستانه‌ای بر روی آن نوشته شده بود، مقداری ماده اشتعال‌زا بر روی نسخه ای از قرآن کریم ریخته و سپس آن را آتش زد.

این گزارش افزود: چنین اقداماتی از سوی سیاست‌مداران غربی به شیوه ای برای کسب آرای بیشتر در انتخابات تبدیل شده و آنها سعی می‌کنند تا با سوءاستفاده از احساسات مردم، خشم و نفرت علیه اسلام و مسلمانان را رواج دهند.

این در حالی است که ساعاتی پس از انتشار این فیلم، پلیس انگلیس اقدام به بازداشت این فرد کرده و وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای علیه این اقدام واکنش نشان داده است.

پیش از این در راستای سیاست‌های اسلام‌هراسی در اروپا و آمریکا، «تری‌جونز» یک کشیش در ایالت فلوریدای آمریکا در اقدامی توهین آمیز نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد. همچنین "گریت ویلدرز " سیاست‌مدار افراطی و نماینده جنجال‌ساز پارلمان هلندی در اظهراتی نژادپرستانه دین اسلام را با نازیسم مقایسه کرده بود.

 


[ دوشنبه 90/1/22 ] [ 12:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 305
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450380