NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی،گفت: به دنبال تعطیلی سفارتخانه انگلیس در ایران، جمهوری اسلامی ایران بر قطع کامل روابط خود با انگلیس پافشاری خواهد کرد.
سید علی آقا زاده دافساری نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تهدیدهای اخیر انگلستان مبنی بر تعطیلی سفارت انگلیس در تهران؛‌ یک بهانه و نوعی فرار به جلوست، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابله با شیطنت های انگلیس، بر قطع روابط با این کشور، اصرار می ورزد.
وی با اشاره به اینکه سیاست استعماری انگلیس، ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی و اخلال در امنیت کشورمان بوده، تصریح کرد: همراهی با جریان اپوزیسیون جمهوری اسلامی و اخلال در روابط سیاسی و اقتصادی ایران با کشورهای منطقه از جمله خصلت های استکباری انگلیس بوده که با هدف اختلاف افکنی بین کشورهای خاورمیانه انجام می شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تهدیدهای اخیر انگلستان، یک بهانه و فرار به جلو می باشد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران و به خصوص مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی به دلیل خصلت های دخالت جویانه انگلیس در امور کشورمان، بر قطع روابط با این کشور، اصرار می ورزد.
آقا زاده دافساری اظهار داشت: خوی زیاده طلبی و شیطانی انگلیس در مواقع مختلف با توجه به شرایط زمانی، نشان داده شده و این به دلیل تحقیر و عقب ماندگی این کشور در عرصه های دیپلماسی منطقه ای و بین المللی، بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انگلستان با خود نمایی اخیر به دنبال رهایی از منجلاب خود ساخته است گفت: اقدام انگلستان اقدامی انفعالی و از سر استیصال بوده و مجلس شورای اسلامی با اعلام قطع روابط ایران و انگلیس پاسخ محکمی به این کشور خواهد داد./

 


[ یکشنبه 90/1/28 ] [ 1:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450283