NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یکی از کاربران سایت بالاترین که گویا دل خیلی پُری از دوستان خود دارد آنان را با کمال معذرت، «بی‌غیرت» خطاب کرده و نوشت: «از همین حالا میگم به هرکی هم میخواد بر بخوره، روی صحبتم با اون دسته است که قبلا پست می‌ذاشتن اگه رهبرامون رو بگیرن، ایران رو قیامت می‌کنیم و امروز دارن راجع به فاطی کوره و شمسی غوره حرف میزنن و...

 جنبش مرده‌ی سبز که دیگر علائم حیاتی خود را از دست داده و حتی در فضای سایبر هم از آن تحرک روزهای اولیه‌شان خبری نیست، از فرط بیکاری به جان هم افتاده و حسابی به یکدیگر فحش‌های آبدار نثار می‌کنند.

به گزارش بولتن نیوز، یکی از کاربران سایت بالاترین که گویا دل خیلی پُری از دوستان خود دارد آنان را با کمال معذرت، «بی‌غیرت» خطاب کرده و نوشت:

«از همین حالا میگم به هرکی هم میخواد بر بخوره، روی صحبتم با اون دسته است که قبلا پست می‌ذاشتن اگه رهبرامون رو بگیرن، ایران رو قیامت می‌کنیم و امروز دارن راجع به فاطی کوره و شمسی غوره حرف میزنن و روزگار رو با بیخیالی مطلق میگذرونن. اگه جزو این دسته نیستی و تو هم مثل من دلت از این جماعت خونه، از همین حالا باقی بحث رو دنبال نکن. اما اگه جزو همین قماشی بشین تا تهش رو بخون و باهاش کلنجار برو و نوشته هامو غرغر کن شاید به رگ غیرتت بر بخوره...»

 


یکی دیگر از این کاربران نیز بعد از رفتن به عید دیدنی‌های نوروزی و بخور بخورهای بعد از آن تازه فیل‌ش یاد هندوستان کرده و به خاطر آورده که دیگر از جنبش سبز و اعتراضات آن خبری نیست. او این‌طور نوشت:

«قابل توجه بچه های بالاترین و جنبش سبز ?? روز از اخرین سه شنبه اعتراضی می‌گذره هیچ خبری از جنبش و مردم نیست. انگار نه انگار که ما اولین مردمی از مردم خاورمیانه بودیم که دست به اعتراض بردند و حالا حتی اخرین انها هم نیستم. اصلا انگار هیچ جنبشی در ایران وجود نداشته...»

 


البته در پایان شورای هماهنگی راه سبز را هم به تمسخر گرفت و نوشت:

«این شورای هماهنگی راه سبز امید هم که خفه خون گرفته. معلوم نیست چه غلطی می‌کنه. تا کارت دعوت نفرستن هم که آقادایی رو تکون نمی‌دیم بریزیم تو خیابون، حداقل خجالت بکشید و پست سرگرمی و عکس داغ آنجلینا و … آپلود نکنین و نشون ندین چقدر بی خیالین و دسته جمعی دارین حالشو می‌برین. وقتی هم اعتراض می کنیم یارو در میاد میگه سکوت نشونه بیخیالی نیست … دسته جمعی جمع کنید خداییش این بساتتونو یه جا دیگه پهنش کنین.»

 


[ دوشنبه 90/1/29 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 190
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450265