NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مقامات عراق از کشف انبار سلاح و تجهیزات نظامی در داخل اردوگاه اشرف که عناصر گروهک تروریستی منافقین در آنجا هستند؛ خبر دادند.واحد مرکزی خبر گزارش داد، عدی الخدر فرماندار شهر الخالص یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: در اردوگاه اشرف سلاح های آر.پی.جی، دوربین های مادون قرمز و جنگ افزارهای دیگری به دست آمد.
فرماندار شهر الخالص گفت: نیروهای امنیتی همچنین انباری را کشف کردند که در آن انواع مواد انفجاری برای استفاده در بمب ها جهت کشتن بی گناهان تولید می شد.
وی افزود: در مرکز اردوگاه گروهک تروریستی منافقین گورستان جمعی و بیش از سه بنای نمادین که از جنایتکاران و تروریست های القاعده تجمید شده بود، کشف شد.
الخدر تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین از سایر گروه های تروریستی که دست به حملات در کشور می زنند، حمایت می کند و برخی از تروریست ها به منظور یافتن مکانی امن به اردوگاه اشرف پناهنده می شدند.
از سوی دیگر عدنان سراج عضو ائتلاف دولت قانون در این خصوص به العالم گفت: اینکه گروهک تروریستی منافقین جنگ افزارهای ممنوع در اخیتار دارند، نشان می دهد که آنها از چنین جنگ افزارهایی در جهت ساخت بمب های مختلف استفاده می کردند.

[ دوشنبه 90/1/29 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6627
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4420831