NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سخنان اخیر برنامه‌ریزان جریان فتنه درباره تلاش آنان برای حضور در انتخابات حتی از سوی آشوبگران حامی آنان هم با تمسخر روبرو شده و سایت‌های اصلی جریان مخالف جمهوری اسلامی ایران، این افراد را به سوءاستفاده از آنان متهم کرده‌اند.

در همین زمینه، یکی از کاربران سایت "بالاترین" که به عنوان اصلی‌ترین مرکز ساماندهی آشوب‌های خیابانی شناخته می‌شود، درباره سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی نوشته است: بنظر می آید که اصلاح طلبان اعتراضات ما را فقط برای گرفتن امتیاز بیشتر از حکومت می خواهند . از صحبت های مهاجرانی بگیرید تا محکوم کردن ضمنی جنبش توسط رفسنجانی و صحبت های جدید خاتمی در مورد شرکت در انتخابات در صورت آزادی اصلاح طلبان و از سکوت تشکلی به نام جنبش راه سبز امید بعد از اینکه اعلام کرد هر سه شنبه اعتراض میکنیم! همانطور که سعید حجاریان می گفت استراتژی اصلاح طلبان فشار از پایین و چانه زنی از بالاست . الان هم دارند همین کا رو می کنند هدفشان گرفتن قدرت بیشتر از حکومته . چقدر این سیاست کثیف است ؟!

گفتنی است اخیرا چهره‌های شناخته شده جریان اصلاحات که در جریان فتنه به همراهی با آن پرداختند، دست به تحرکاتی به منظور جدا نشان دادن مسیر خود با جریان ضدانقلاب داخلی زده‌اند تا بتوانند زمینه را برای حضور خود در انتخابات مجلس نهم فراهم کنند.

 


[ سه شنبه 90/1/30 ] [ 12:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4426181