NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اظهارات مخدوش خاتمی درباره تمایل به حضور در انتخابات مجلس با واکنش ملامت آمیز محافلی مواجه شد که طی روزگار اصلاحات و حتی در ماه های اول فتنه سبز از وی حمایت می کردند.اظهارات مخدوش خاتمی درباره تمایل به حضور در انتخابات مجلس با واکنش ملامت آمیز محافلی مواجه شد که طی روزگار اصلاحات و حتی در ماه های اول فتنه سبز از وی حمایت می کردند.
خاتمی به تازگی ابراز امیدواری کرده بود با آزادی برخی زندانیان بازداشتی و امکان فعالیت احزاب اصلاح طلب زمینه حضور آنان در انتخابات مجلس فراهم شود. وی در عین حال متهم است که پشت موسوی و کروبی را خالی کرده حال آن که شخص وی در محافل داخلی اصلاح طلبان از حرکت کور و به بن بست خورده موسوی و کروبی ابراز انتقاد و ندامت می کند.
در پی اظهارات جدید خاتمی، سایت بالاترین خطاب به وی نوشت: آقای خاتمی یا به قول خودت «تدارکاتچی»! لطفاً ساکت شو. شما در آخرین سال ریاست جمهوری ات گفتی من در این مدت تدارکاتچی بودم. در تظاهرات هایی هم که موسوی و کروبی به خیابان آمدند، ایشون یک بار هم نیومدند و می خواست خودش رو بچسبونه به جنبش سبز بعنوان فرد مهم مردمی و دلسوز... شرط و شروط برای شرکت دوباره در انتخابات میزاره و غیره... شما غیر از بهم خوردن مراسمتان در شب تاسوعا دیگر چه هزینه ای برای جنبش سبز پرداخته ای که توقع داری ازت حمایت و پشتیبانی کنن؟؟؟ اون روزی که کروبی رو با باتوم سیاه میکردن در 13 آبان، 22 بهمن در نمایشگاه کتاب، نماز جمعه و... شما کجا بودی!!!! حتک [هتک] حرمت هایی رو که به موسوی در ملا عام کردند، یکبار به تو کردن؟؟؟ شما لطفاً ساکت باش. ما اگر سبزیم؛ سبز براندازیم.
یکی دیگر از نویسندگان حرفه ای بالاترین- که اغلب از خارج کشور قلم می زنند اما چنین القاء می کنند که در داخل ایران هستند- خطاب به وی نوشت: آقای خاتمی! هر روز دارند ما رو می کشند، شکنجه و تجاوز می کنند[!!] شما می خوای بری رأی بدی؟ باید خیلی دلت خوش باشه. شما مثل کروبی و موسوی نیستی. شما همون به درد این می خورید که برید کنار دختر و پسرهای خوشگل بایستید و عکس بندازید.
این شبکه ضدانقلابی در مطلب سوم خود به سایت های جرس و کلمه حمله کرد و نوشت: جرس و کلمه و... به موسوی و کروبی خیانت کردند. 60 روز از حصر موسوی گذشته و تنها کاری که شما کرده اید، یک روز شمار گذاشته اید! آقایان شورای هماهنگی و متفکران جنبش!! اگر این دو تا نبودند اصلاً کسی شما رو می شناخت؟ اگر توانایی اش را ندارید چرا خودتون رو سران جنبش می دانید؟
بالاترین در چهارمین مطلب خود غیرتی شده و نوشته است: «خیلی بی غیرتید. از همین حالا بگم به هر کسی می خواد بر بخوره، روی صحبتم با اون دسته است که قبلاً پست میذاشتن اگه فلانی و فلانی رو بگیرن، ایران رو قیامت میکنیم و امروز دارن راجع به شمسی غوره حرف میزنن و روزگار رو با بیخیالی مطلق میگذرونن. قرار بود ایران قیامت بشه اما آب از آب تکون نخورد؟ نشستی راجع به فلان دروازه بان فلان تیم و... بحث می کنی؟ گلی به گوشه جمالتون. هیچیتون نمیشه لا به لای عکس های نانسی جرمی که آپلود میکنین یه کلام هم از سران جنبش بنویسید. بابا حداقل میتونیم یه پتیشن راه بندازیم و مدام اعتراض کنیم. این بود رسمش؟ این شورای هماهنگی راه سبز امید هم که خفه خون گرفته معلوم نیست چه غلطی میکنه. حداقل خجالت بکشید و پست سرگرمی و عکس داغ آنجلینا و... آپلود نکنین و نشون ندین چقدر بی خیالین و دسته جمعی دارین حالشو میبرین. وقتی هم اعتراض می کنیم یارو در میاد میگه سکوت نشونه بیخیالی نیست... دسته جمعی جمع کنید خداییش این بساتتونو یه جا دیگه پهنش کنین».


[ پنج شنبه 90/2/1 ] [ 7:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450833