NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فعالین اصلاح طلب ضمن انتقاد از عملکرد و مواضع خاتمی در حوادث پس از انتخابات 88 تأکید کردند: ناهماهنگی ها و سردرگمی در جریان اصلاحات با ورود خاتمی به این جریان کلید خورد و با موج سواری وی بر این جریان در حوادث پس از انتخابات و همچنین اتخاذ مواضع مبهم و پیچیده و عدم مسئولیت پذیری اش جریان اصلاحات با چالش های جدی مواجه شد.
چالش امروز جریان اصلاحات بدلیل موج سواری خاتمی بر این جریان بوده است
در همین ارتباط،عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس در خصوص عملکرد خاتمی و اتخاذ مواضع تند وی در دوران پس از انتخابات گفت: با ریاست جمهوری خاتمی ناهماهنگی و سردرگمی در جریان اصلاحات کلید خورد و با ادامه بی برنامگی ها و فقدان برنامه های پنجم در مدیریتش جریان اصلاح طلبی با چالش های جدیدی روبرو شد.
رئوف قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه چالش امروز جریان اصلاحات بدلیل موج سواری خاتمی بر این جریان بوده است اظهار داشت: خاتمی با گردشی سیاسی خلاف ادعاهای قبلی خود و با اتخاذ مواضعی متفاوت از موسوی و کروبی درصدد بازگشت به صحنه قدرت بوده و به دنبال پیاده کردن اهداف شخصی خود در بازگشت به گردونه قدرت است.
وی در ادامه با بیان اینکه خاتمی در زمان ریاست جمهوری اش از جریان اصلاح طلبی درکشور بهره برداری کرده است افزود: خاتمی در زمان ریاست جمهوری از اصلاحات به نفع خود هزینه کرد و پس از انحراف در جریان اصلاحات بدست تندروها در حوادث بعد از انتخابات 88 ،هیچ هزینه ای برای نجات این جریان پرداخت نکرد لذا وی نقش اصلی را در چالش امروزی جریان اصلاحات دارد بنابر این اصلاح طلبان معتدل و خط امامی باید خاتمی را از موج سواری بر جریان اصلاحات پیاده کنند.
اصلاح طلبان معتقد به چارچوب نظام و انقلاب دیگر نباید به خاتمی اجازه موج سواری دهند
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار نیز در ادامه با اشاره به بهره برداری های شخصی برخی سران اصلاحات از این جریان گفت: خاتمی با عدم مسئولیت پذیری نسبت به انحراف در جریان اصلاحات این جریان را در فراز و نشیب های یکی دو سال اخیر تنها گذاشته لذا جایگزینی اصلاح طلبان معتدل و با صلاحیت در این جریان ضروریست.
اسماعیل حق پرستی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش کم رنگ و عدم مسئولیت پذیری خاتمی در برهه های گوناگون اصلاحات اظهار داشت: خاتمی همواره در فراز و نشیب های اصلاحات، اصلاح طلبان را تنها رها کرده است و تنها بدنبال منافع شخصی خود بوده لذا اصلاح طلبان معتقد به چارچوب نظام و انقلاب دیگر نباید به خاتمی اجازه موج سواری دهند.
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه همگان باید در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردارند گفت: در آشوب های سال 88 تندروی ها لطمات جبران ناپذیری را به نظام اسلامی وارد کرد لذا در حال حاضر باید ضمن حفظ اتحاد به جبران مافات بپردازیم.
وی با بیان اینکه برخی تنگ نظران قصد مصادره و بهره برداری شخصی اصلاحات را داشته اند، ادامه داد: هرنوع نگاه برداشت شخصی نسبت به مسایل سیاسی از جانب هر فردی خواه خاتمی یا دیگر مدعیان اصلاح طلبی نکوهیده و مذموم است.
حق پرستی تأکید کرد: اصلاح طلبان معتدل باید ضمن حرکت برپایه اصول اسلامی بایدها و نباید های نظام را در نظر داشته و چرخ گردون انقلاب را برای رسیدن به اهداف خود یاری نمایند.

 


[ پنج شنبه 90/2/1 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 515
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450590