NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله‎ای به قلم "مهدی پور حسین" از شاگردان آقای صانعی و از اعضای محفل سروش محلاتی و سید ضیاء مرتضوی (اصلی‎ترین حامیان فتنه ?? در قم) با اشاره به اینکه نگارنده متن، زمانی به موسسه آیت الله مصباح یزدی رفت و آمد داشته است، این رفت و آمد را بهانه‎ای قرار داده است تا با به آیت الله مصباح به دلیل هشدار اخیر او حمله کند.
پورحسین با اشاره تلویحی نسبت به تاثیر غیرقابل انکار تلاش‎های آیت‌الله مصباح و موسسه امام خمینی(ره) در پیروزی گفتمان جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری ?? از رئیس مؤسسه به دلیل این حمایت انتقاد کرده و ایشان را مسئول نفوذ جریان انحرافی در دولت قلمداد می‎کند.
نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی برای اینکه ثابت کند آیت الله مصباح یزدی و همفکرانش مسئول وضعیت به وجود آمده هستند، مواردی را طرح کرده است که همگی نشان‎دهنده حمایت آیت‌الله مصباح از جریان انقلابی در انتخابات گذشته و نقش موثر ایشان در استقرار دولت نهم است.
ین مقاله ترجیح داده است تا تلاش‎های سیاسی استاد مصباح و جریان همفکر ایشان را در پایان دوره اصلاحات برای پیروزی جریان انقلابی تنها به دلیل نگرانی او از افزایش بی‎بند و باری در جامعه قلمداده کرده و به بحران اشرافیت‎زدگی مدیران جمهوری اسلامی، رواج فساد اداری و زوال روحیه خدمت‎گذاری و نوکری مردم و گسترش روحیه نگاه ارباب رعیتی به مردم که در دوره کارگزاران و اصلاحات به یک بحران جدی برای انقلاب اسلامی تبدیل شد، کوچک‌ترین اشاره‎ای نکند.
وی با یادآوری حمایت‎های استاد مصباح از این جریان که با شکست جریان اشرافی نیز همراه بود، از هشدار اخیر ایشان به دولت ابراز تعجب کرده و می‎نویسد: «به‌راستی آن فراز عرشی و این فرود فرشی چگونه ممکن است؟! این در حالی است که حمایت‎های آیت الله مصباح یزدی در این دوره از دولت انقلابی در مقابل حمایت‎های رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل احیای آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور توسط این دولت غیرقابل مقایسه بود.»
در نهایت نیز این نویسنده با انتقاد از آیت‌الله مصباح و مؤسسه امام خمینی(ره) اعلام کرده است که چرا تا کنون از انحرافات در دولت انتقاد نشده است. این در حالی است که نشریه پرتو به‌عنوان ارگان این مؤسسه و همچنین شخص آیت الله مصباح یزدی به عنوان یکی از پرچمداران و اولین منتقدین نسبت به جریان نفوذی در دولت به حساب آمده و می‎آیند.
این در حالی است که مبنای هشدار آیت الله مصباح یزدی نگرانی از نفوذ جریان منحرف مذکور و انحراف دولت از رویکردهای انقلابی و ارزشی است که این دولت بر مبنای آن شکل گرفته و به نفی بسیاری از جریان‌های منحرف و رسوخ کرده در بدنه انقلاب پرداخت.
به‌نظر می‌رسد نویسنده در نوشته خود تلاش کرده است تا با گره زدن جریان نفوذی در دولت احمدی‎نژاد با جریان اصیل انقلابی که دولت مکتبی نهم از دل آن برآمد، به نوعی کل جریان مذکور را که در فتنه ?? موفق به شناسایی و حذف جریان‌های منافق صفت درون انقلاب و شناساندن آنها به جامعه به‌ویژه در حوزه‎های علمیه شد، زیر سوال برده و تلاش کند تا جریان حذف شده مذکور را به گود رقابت سیاسی بازگرداند.
این در حالی است که به برکت فتنه دوست و دشمن در سال ?? جریان انقلابی مذکور به خوبی ظرفیت‎های خود را شناخته است و در آینده سیاسی ایران خواه با احمدی‎نژاد و خواه بدون وی نقش تعیین کننده‎ای را نفیا و ایجابا ایفا خواهد کرد.
گفتنی است محفل سروش محلاتی و سید ضیا مرتضوی یکی از اصلی‌ترین محافل حامی فتنه ?? در قم به شمار می آید که پس از اعتراض‌های طلاب انقلابی در قم تعدادی از اعضای این محفل از مراکز حساس مدیریتی در حوزه های علیمه قم برکنار شدند.

 


[ پنج شنبه 90/2/1 ] [ 7:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450840