NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

بعد از اینکه عده ای از جوانان ایرانی سعی کردند تا با توجه به اتفاقات منطقه و برداشتهای سطحی از روایات و حدس و گمانهای خود، به تطبیق شخصیتهای ظهور بپردازند و این کار با اعتراضات و انتقادهای نسبتا شدیدی از جانب برخی چهره های دلسوز مکتب تشیع و انقلاب اسلامی مواجه گردید، اینبار شبیه این ماجراها در کشور آمریکا در حال وقوع استبعد از اینکه عده ای از جوانان ایرانی سعی کردند تا با توجه به اتفاقات و رویدادهای منطقه و برداشتهای سطحی از آیات و روایات و همچنین حدس و گمانهای خود و دیگران، به تطبیق شخصیتهای ظهور بپردازند و به نوعی بشارت دهنده ظهور منجی عالم بشریت باشند امّا برخلاف انتظارشان این کار با اعتراضات و انتقادهای نسبتا شدیدی از جانب برخی چهره های دلسوز مکتب تشیع و انقلاب مواجه گردید، اینبار شبیه این ماجراها در کشور آمریکا در حال وقوع است امّا اینکه آیا در آن کشور نیز برخی چنین برداشتهایی را مرتبط به انتخابات آتی این کشور می دانند یا خیر، تا کنون کسی در این باره اظهار نظری نکرده است.
 "فرانکلین گراهام" کشیش آمریکایی در اظهاراتی عجیب ادعا کرد که بزودی تمام جهان شاهد ظهور مسیحی دیگر از طریق فیس بوک و تویتر و یوتیوب خواهد بود.
روزنامه الاهرام مصر نوشت: فرانکلین که فرزند یکی از مبلغان مسیحیت در آمریکا می باشد گفت: قبلا برای ما سوال بود که چگونه تمام انسانها شاهد لحظه فرود مسیح به زمین خواهند بود اما با وجود تلفن های همراه دوربین دار و شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و ... دیگر درک این موضوع برایمان آسان شده است.
وی در ادامه گفت: زلزله مهیب ژاپن و سونامی بعد از آن یکی از بزرگترین نشانه های نزدیک بودن پایان جهان است و از دیگر نشانه های آن جنگهای فراوان و گرسنگی و زلزله های مکرر در اماکن مختلف کره زمین می باشند.
گفتنی است چندی پیش "هارولد کامبینگ" کشیش شهر اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در یک پیشگویی عجیب مدعی شد: روز 21 مه سال 2011 جهان به پایان می رسد البته جالب اینکه این بار حتی ساعت دقیق این واقعه مشخص شده که ساعت شش بعد از ظهر می باشد!
این کشیش آمریکایی در سخنان مضحک خود گفت: روز حساب نزدیک است. ای مردم دنیا! من درباره جام جهانی و یا روز ازدواج و یا فارغ التحصیلی از دانشگاه صحبت نمی کنم بلکه از قیامتی می گویم که خدا وعده داده و زلزله ژاپن یکی از همان نشانه هاست. ای مردم در صور بدمید! و همه را از قیامت و روز حساب با خبر کنید!
نکته جالبتر از تعیین ساعت مشخص برای روز قیامت این است که این کشیش تعداد بهشتیان و جهنمیان را نیز محاسبه کرده و به گفته ی او فقط 2% از انسانها به بهشت صعود می کنند و ماباقی جهنمیند!

برخی تبیلغات پیرامون ادعای کشیش آمریکایی پیرامون تعیین زمان دقیق قیامت





 


[ دوشنبه 90/2/5 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 643
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450718