NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آیا کسی نیست اپوزیسیون را از این جهنم بلاتکلیفی که در آن به سر می برد، بیرون بیاورد؟
این پرسش از سر عصبانیت را یکی از کاربران شبکه بالاترین عنوان کرده و می نویسد: اعلام می کنم که من دیگر دنباله رو موسوی نیستم و شورای موهوم راه سبز را قبول ندارم. موسوی تمام ظرفیت اپوزیسیون و مخالفت با رژیم را نابود کرد و برنامه ای برای چنین روزهایی نداشت. در نتیجه ناگهان شورای موهومی به نام شورای راه سبز امید سر برآورد که مشخص نیست چه کسانی هستند و چه برنامه ای دارند، و نشانه های زیادی از بیراهگی و واپسگرایی در آن مشاهده می شود. من بر این باورم که باید سران دموکرات و سکولار پیدا کنیم. من از ابتدای حرکت سال 88 در تمامی فعالیت ها حضور داشتم و همچنین از طرفداران موسوی بودم ولی اکنون به این نتیجه رسیدم. پیشنهاد می دهم تا اطلاعیه ای در بالاترین انتشار دهیم که هر کس حاضر به مدیریت اپوزیسیون است، خود را معرفی کند و آن موقع تازه ما می فهمیم که چکار باید انجام بدهیم و شروع به ارزیابی افراد می کنیم. و در نهایت می توانیم خود را سازماندهی کنیم و از این جهنم بی تکلیفی بیرون بیاییم.
برخی دیگر از عناصر ضدانقلاب فعال در شبکه یاد شده تحلیل هایی از این دست را منتشر کرده اند:
- دوستان فکر نمی کنید سکوت دوستان راه سبز به شدت مشکوک است. مجتبی واحدی هر 3 روز یه بار پست جدید توی فیس بوکش می داد اما از یک هفته پیش ساکته و آخرین پستش هم درباره پادگان اشرف و مجاهدین [ منافقین] بوده. چرا این قدر اینها ساکتن؟
- شورای هماهنگی راه سبز چیه؟ یکی میتونه بگه اینا کیان؟ با چه معیاری عضو شوران؟ آیا اگه مسئول هماهنگی جنبش سبز هستن، پس چرا جنبش این قدر سرگردان شده؟
- محض یادآوری شورا! 72 روز از حصر موسوی و کروبی گذشت. آقای امیر ارجمند آیا واقعاً شما از معتمدین موسوی و کروبی هستید؟ شما اصلاً هماهنگ نیستید و با این کار، موقعیت به دست امثال شریعتمداری می دهید.
- این کمپین نامه نویسی به موسوی چه بازی درآوردین؟ الان وقت مناسبیه برای شوخی؟!
- نمی دانم چرا نسبت به این کمپین نامه نویسی به موسوی و رهنورد دل چرکین هستم.
- نباید منتظر شورای هماهنگی باشیم. من یه تار موی یکی از اعضای فیس بوک 25 بهمن رو به همه اعضای این شورا منفعل و ترسو نمی دم.
- هیچ آبی از ما گرم نمی شود. حال هی بشینید و پس از هفته ای یکبار راهپیمایی تفریحی، منتظر بیانیه شماره فلان جنبش باشیم که 15 روز دیگه می خوایم راه بریم توی خیابون. تازه از اون طرف، این خاتمی بی غیرت داره به انتخابات مجلس فکر می کنه. انگار نه انگار که تلفات دادیم. جنبش هم که حرکت اعتراضیش انگار زنگ تفریحه. بابا مگه نگفتین اگه تقلب بشه، ایران قیامت می شه، اگه موسوی و کروبی رو بگیرن، ایران چی میشه، اگه ساماندهی یارانه ها شروع بشه، قیامت می شه. آخرش هم موسوی و کروبی رو گرفتن و آب از آب تکون نخورد.
یادآور می شود شورای کذایی به دنبال افتضاحات زنجیره ای که در دعوت های اول، دهم، هفدهم و بیست و چهارم اسفند به بار آورد، کاملاً به ظرفیت خود پی برده و به همین دلیل در برابر دعوت دیگر محافل ضد انقلاب به تشنج در روز کارگر، اعلام کرده که سبزها می توانند در حمایت از خواسته های کارگران، از همراهی و همدلی دریغ نورزند.
کیهان

 


[ سه شنبه 90/2/6 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450839