NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

محمدرضا خاتمی به آیت‌الله سید احمد خاتمی نامه می‌نویسد و به وی وعده برگزاری دادگاهی در همین دنیا برای رسیدگی به اظهارات این روحانی برجسته و انقلابی را می‌دهد.از طرفی علیرضا نوری‌زاده یکی از ضد انقلابیون فراری از پرونده‌سازی برای بیش از 2 هزار نفر از فعالان نظام خبر می‌دهد و مدعی است این پرونده‌ها در دادگاه رسیدگی به جرائم علیه بشریت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت! این 2 خط موازی که هر 2 به یک نقطه می‌رسند، بیانگر یک حقیقت است؛ حقیقتی که به انقلاب‌های رنگی ختم می‌شود و در دستور العمل شماره 160 مبارزات بدون خشونت جین شارپ نمود پیدا می‌کند.

عوامل برانداز قصد دارند با شکایت و به دادگاه کشاندن نیروهای امنیتی، دستور‌العمل شماره 160 جین شارپ درباره برگزاری محاکمه معکوس را جامه عمل بپوشانند.

 بولتن نیوز نوشت: محمدرضا خاتمی به آیت‌الله سید احمد خاتمی نامه می‌نویسد و به وی وعده برگزاری دادگاهی در همین دنیا برای رسیدگی به اظهارات این روحانی برجسته و انقلابی را می‌دهد. 

از طرفی علیرضا نوری‌زاده یکی از ضد انقلابیون فراری از پرونده‌سازی برای بیش از 2 هزار نفر از فعالان نظام خبر می‌دهد و مدعی است این پرونده‌ها در دادگاه رسیدگی به جرائم علیه بشریت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت! این 2 خط موازی که هر 2 به یک نقطه می‌رسند، بیانگر یک حقیقت است؛ حقیقتی که به انقلاب‌های رنگی ختم می‌شود و در دستور العمل شماره 160 مبارزات بدون خشونت جین شارپ نمود پیدا می‌کند.

طرحی که پیش‌تر با شکایت سرکردگان حوادث پس از انتخابات از روزنامه‌های افشاگر جریان فتنه آغاز شده بود و امروز، مرحله جدید این سناریو کلید خورده است.

بر اساس این گزارش نیروهای برانداز خود به‌خوبی می‌دانند که ابعاد برنامه‌های براندازانه آنها تا چه حد است و از آن مهم‌تر همین افراد به‌خوبی مطلع هستند که در زمان زندان و رسیدگی به جرم‌های آنان همه اسناد خیانت خود را برای نیروهای امنیتی افشا کرده‌اند. 

بنابراین بیم آن دارند که با افشای بخش‌های جدیدی از طرح‌های براندازانه آنان توسط نیروهای امنیتی آبروی آنان بیش از پیش نزد مردم برود. بنابراین با این شکایت اقدام به فرار به جلو کردند تا بتوانند با ادعاهای واهی اسناد خیانت خود را که قرار بود در آینده توسط همین نیروهای امنیتی منتشر شود، مخدوش جلوه دهند. 

از سوی دیگر این جماعت تلاش می‌کنند با این شکایت از توسعه و فراگیر شدن گفته‌ها و مستندات نیروهای امنیتی جلوگیری کنند، چراکه با دستور مقام معظم رهبری درباره روشنگری پیرامون فتنه، برخی نیروهای امنیتی در جمع‌های خصوصی با سخنرانی نسبت به روشنگری در این باره اقدام کرده بودند که همین موضوع باعث خشم فتنه‌گران شده است.

این شکایت اما پایان بخش سناریو نیست، چراکه عوامل برانداز هنوز معتقدند که دستور‌العمل‌های جین شارپ معلم براندازی نرم همچنان کارآیی دارد و قصد دارند با این شکایت و به دادگاه کشاندن نیروهای امنیتی، دستور‌العمل شماره 160 جین شارپ درباره برگزاری محاکمه معکوس را جامه عمل بپوشانند. 

برگزاری محاکمه‌ یکی از دستورالعمل‌های 198 گانه جین شارپ است که با هدف بالا بردن روحیه سربازان انقلاب رنگی و القای پیروزی‌های کاذب به آنها برگزار می‌شود تا از این طریق در کنار اهداف از پیش تعیین شده، در مخالفان و مقابلان انقلاب رنگی ایجاد رعب و وحشت‌کنند تا شاید دست از افشاگری علیه آنها بردارند.


[ شنبه 89/5/23 ] [ 5:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 426
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450501