NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

جعفری دولت‌آبادی در خصوص آخرین نتیجه تشکیل پرونده برای فائزه هاشمی گفت: برای فائزه هاشمی پرونده قضایی تشکیل شده و اتهام را نمی‌توانم بگویم اما مصاحبه‌ای که وی با برخی از رسانه‌ها کرده موجب تشکیل این پرونده شده است.دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده‌ی فائزه هاشمی، اظهارنظر کرد و هم‌چنین درباره‌ی شکایت از مداحان نیز گفت: اجازه دهید دادستانی در حوزه‌های فکری و عقیده‌ای افراد ورود پیدا نکند مگر موضوع بزرگ باشد.
جعفری دولت‌آبادی در خصوص آخرین نتیجه تشکیل پرونده برای فائزه هاشمی گفت: برای فائزه هاشمی پرونده قضایی تشکیل شده و اتهام را نمی‌توانم بگویم اما مصاحبه‌ای که وی با برخی از رسانه‌ها کرده موجب تشکیل این پرونده شده است.
در ادامه خبرنگاری با بیان اینکه افرادی که از دو مداح شکایت کرده‌اند، خود پیش از این اظهارنظرهایی در مورد پیامبران داشته‌اند، آیا برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده یا خیر؟ که دادستان تهران پاسخ داد: بارها گفته‌ام که ما را با دستگاه‌های دولتی به دعوا نیندازید ما اگر جایی احساس کنیم جرمی واقع شده ورود پیدا می‌کنیم. درخصوص این مداحان نیز واحدهای دولتی طرح شکایت کرده‌اند که پرونده ارجاع نیز شده است. اما مدعی‌العموم شکایتی نکرده، اجازه دهید دادستانی در حوزه‌های فکری و عقیده‌ای افراد ورود پیدا نکند مگر اینکه این مورد خیلی بزرگ باشد.
خبرنگار دیگری با بیان اینکه معاون حقوقی رییس‌جمهور در رابطه با شکایت از این مداحان اعلام کرده بود که مدعی‌العموم در این خصوص وارد شده و پس از آن ریاست‌جمهوری طرح شکایت کرده است از دادستان تهران خواستار توضیح شد که وی گفت: دادستانی سخنگو ندارد، ما به هیچ عنوان در این مورد وارد نشدیم و صرفا با همان شکایتی که مطرح شد تشکیل پرونده صورت گرفت.


[ پنج شنبه 90/2/15 ] [ 7:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 351
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450426