NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ماه نامه«نسیم­ بیداری» در شماره اردبیهشت ماه خود پرونده­ای را به بازخوانی عملکرد آیت­آلله هاشمی رفسنجانی در دهه ?? اختصاص داده است. در این پرونده مصاحبه­ای نیز با محسن هاشمی انجام شده است.
به گزارش جهان اهم مطالب این گفت­گو به این شرح است:
* چهره­ای همانند آقای­ هاشمی که هم شخصیت سیاسی و هم شخصیتی مذهبی دارند بنابر تقاضاهای مردم در عرصه انتخابات حضور پیدا می­کنند. در انتخابات ?? نیز با توجه به انبوه تقاضاهای مردمی در این رقابت حاضر شدند تا مبادا این تصور ایجاد شودکه ایشان به تقاضاهای مکرر مردم بی­توجهی کرده­اند و یا به مسئولیت خود عمل نکردند و جا خالی داده­اند .
* خطبه ?? تیرماه ??، خطبه­ دلسوزانه ای بود و بعضی از مواردی که درخواست شده بود محقق شد. البته شاید سرعت آن با سرعت مدنظر ایشان متفاوت بود،اما نظام به این خطبه توجه کرد. نحوه برخورد با تظاهرات کنندگان و ...مورد تجدیدنظرقرار گرفت در حالیکه اگر میزان و نوع برخوردها کاهش پیدا نمی­کرد نظام با بحران مواجه می­شد .
*آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره تلاش کرده که اصل نظام­حفظ شود و کشور را در مسیری قرار بدهد که نظام، دچار مشکل نشود. حال بدنبال موضع گیری­ها ایشان امکان دارد برخی از این موضعگیری خوششان بیاید یا اینکه خوششان نیاید. قطعاً رهبری و ستون­های انقلاب و دلسوزان درک می­کنند که این نگرانی­ها معطوف به چیست .

 


[ دوشنبه 90/2/19 ] [ 10:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 581
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450656