NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اپوزیسیون و گروههای فعال در جنبش سبز، مردم کوفه را روسفید کردند! 
این مطلب را سایت صهیونیستی و ضدانقلابی «بالاترین» که گردانندگان آن ید طولایی در کنار گودنشینی و شیر کردن مخاطبان دارند، عنوان کرده است. بالاترین با اشاره به سپری شدن هشتاد روز از قطع ارتباطات موسوی و کروبی با محافل بیگانه و گروهک ها، خطاب به عناصر ضدانقلابی که ادعا می کردند قیامت خواهند کرد نوشت: ای مردم کوفه روسفید شدید! ما مخالفان رژیم با عهدشکنی خود نسبت به موسوی و کروبی ثابت کردیم که از شما بی وفاتریم و در شکستن عهد و ترسو بودن از شما هزار بار بدتریم. پس رکورد را شکسته ایم.
این نوشته در حالی است که فتنه گران در زمان اغتشاش شعار می دادند نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.
اما یک بالاترینی دیگر این گونه بلوف زده که: «هرگز گمان نکنید که ما سران سرافراز را به فراموشی سپرده ایم. درسته که ?? روز گذشته اما داریم خشم ذخیره می کنیم(!) و وای از آن روز که صبر ما به پایان برسد.»
در همین حال پایگاه اینترنتی تهران ریویو از دیگر رسانه های وابسته ضدانقلاب خارج نشین، شورای هماهنگی راه سبز و رجب مزروعی را به باد انتقاد گرفت و نوشت: قبل از حصر موسوی هم شرایط لازم برای پیوند میان سبزها و جنبش کارگری فراهم نبود اما لااقل بیانیه ها و مصاحبه های موسوی تا حد زیادی از باصطلاح گاف سیاسی هم عاری بود. اما پس از آن سطح نه چندان مقبول بحث درباره این پیوندها به شدت افت کرد و حتی تفرقه افکنانه نیز شد. شورای هماهنگی راه سبز به اقتضای حصر موسوی، عهده دار صدور بیانیه هایی شد، در بعضی از موارد هم فاقد شناخت و هم فاقد شجاعت. بیانیه نامربوط و نامنسجم و نامعقول آن شورا به مناسبت روز کارگر یک نمونه از نزول سطح گفتار رسمی جنبش بود و سخنان خام دستانه آقای رجبعلی مزروعی در مقام سخنگوی شاخه برون مرزی سازمان مجاهدین انقلاب و یکی از اعضای شورای هماهنگی راه سبز در نشستی مطبوعاتی در پاریس به تاریخ دهم اردیبهشت سال جاری نیز آخرین نمونه.
تامل در گفته های اخیر ایشان از آن رو اهمیت دارد که متاسفانه بازتاب دیدگاههای بخش اعظمی از نخبگان سیاسی جنبش سبز نیز هست. آنها دچار سابقه تاریخی کارگرستیزی هستند که اکنون لیبرال دموکرات شده اند.

 


[ سه شنبه 90/2/20 ] [ 11:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 559
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450634