NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ظاهرا ماجرای جعلی بودن مدرک دکترای مهدی هاشمی دست از سر او بر نمی دارد.
به گزارش جام نیوز ، نشریه انگلیسی چرول، در یک گزارش ویژه افشا کرد؛ دانشگاه آکسفورد قصد دارد در روند پذیرش دانشجو در این دانشگاه دگرگونی هایی فوری انجام دهد.این برنامه پس از افشای ماجرای ثبت نام فرمایشی مهدی هاشمی، در این دانشگاه انجام می شود.
در این گزارش، از یک نامه محرمانه سخن به میان آمده، که از سوی معاون دانشگاه به کاوه موسوی، یکی از استادان آکسفورد فرستاده شده است. کاوه موسوی همان کسی است که درباره پذیرش مشکوک مهدی هاشمی در مقطع دکترا، رسماً به دانشگاه آکسفورد اعتراض کرد و سرو صدای آن به رسانه های خارجی و ایرانی کشیده شد.
پس از این اعتراض، تحقیقی در این باره از سوی آکسفورد انجام شد، آکسفورد می گوید نتیجه این تحقیق بکلی محرمانه است و از انتشار آن خودداری می کند.
دفتر روابط عمومی دانشگاه به نشریه انگلیسی چرول، گفته است؛ نامه ای خصوصی از سوی معاون دانشگاه به کاوه موسوی فرستاده شده بود که در آن درج شده که دانشگاه اتهامات مطرح شده از سوی کاوه موسوی را با دقت و به فوریت بررسی خواهد کرد.پس از افشای این نامه خصوصی ، دانشگاه آکسفورد نظر خود را تغییر داد و اعلام کرد « به دلیل پرسش هایی که در گزارش تحقیقی پیش آمده است، ما با فوریت برخی موارد پذیرش در دوره های عالی را مورد بررسی قرار می دهیم ».
منابع آگاه به پرونده مهدی هاشمی در آکسفورد می گویند؛ کاوه موسوی دست کم یک بار از طریق تلفن تهدید به مرگ شده است، تهدید کنندگان به وی پیشنهاد کرده اند که در برابر دریافت پول سکوت کند و از تعقیب پرونده مهدی هاشمی، دست بردارد.

 


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 581
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450656