NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

فاطمه هاشمی معتقد است: در موضع‌گیری­های اخیرآقای هاشمی نگرانی‌های زیادی وجود دارد. 
در ادامه بخش هایی از گفت گوی فاطمه هاشمی با ماه­نامه «نسیم بیداری» می آید:
*اصل نگرانی ایشان اسلام، انقلاب مردم و کشورهستند. بخشی از سیاست­ها که در چند سال گذشته اتفاق افتاده و اقداماتی که انجام می‌گیرد در جهت خدمت به مردم نیست وسبب افزایش معضلات و مشکلات کشور شده­است. آقای هاشمی باتجربه و ژرف­نگری که داشتند و موضع‌گیری­ها صحبت­هایی که در زمینه‌های مختلف می‌شد این احساس را داشتند که بسیاری از این برنامه‌ها در جهت رفاه و زندگی مردم نیست. مضافا بر اینکه ایشان معتقدند که دولت می­بایست طبق سیاست‌ها و توسعه کشورعمل کند. سیاست­های کلی سند چشم انداز یک برنامه مفصل و جامعی بوده و رهبری هم آن را ابلاغ کردند، ولی متاسفانه دولت نهم و دهم آن را اجرا نکرده و این مساله هم باعث بروز مشکلات زیادی در کشور شده که ما امروز شاهد این مشکلات هستیم.
* آقای هاشمی می‌گویندحکومت اسلامی بدون رضایت و خواست مردم تحقق پیدا نمی‌کند. اگر شما نگاه بکنید به حدیث و روایتی که در نماز جمعه معروف خودشان در سال ?? مطرح کردند همین مساله مورد توجه بود.اصلا بحت ولایت فقیه امام هم در همین است. امام خمینی برنقش اساسی و محوری مردم در تحقق حکومت تاکید فرموده‌اند. از دیگر مواردی که باید اشاره کنم به ملاقات­هایی است که ایشان با رهبری دارند. آیت­الله هاشمی می‌گویند که من باید مسائل و چیزهایی را که در جامعه می‌بینم با ایشان در میان بگذارم و نظرات خودم را بگویم، و راه حل برای آن مسئله پیدا کنیم ولی نهایتا هدایت امور و رفع تمام آن مشکلات را از اختیارات رهبری می‌بینند. یعنی می‌گویند ایشان آن قدرت را دارند و می‌توانند که هر جا مسئله‌ای پیش بیاید مدیریت بکنندو آن مشکل را حل کنند.
*در مورد انتخابات سال ?? یا مجلس ششم که وارد شدند همیشه ما می‌گفتیم شما در انتخابات شرکت نکنید. می‌گفتند من اگر شرایطی را ببینم که اتفاقاتی بر علیه نظام ممکن است بیفتد و یا مشکلاتی با آمدن افراد مختلف برای نظام ایجاد شود من سعی خودم را می‌کنم. حالا انتخاب نشدم که نشدم. ولی من باید این تعهدی راکه نسبت به خداوند و نسبت به مردمم دارم را انجام دهم.
* آقای هاشمی در سه دهه گذشته همواره در ساختار سیاسی وتصمیم­گیری کشور حضور داشته­است. ایشان چه در منصب سیاسی باشند چه نباشند، نقش خودشان را ایفا می‌کنند. اتفاقا چند روز پیش صحبتی را من از ایشان می‌خواندم که فکر می‌کنم، می‌توانیم به آن اشاره کنیم. آیت­الله هاشمی در رابطه با ریاست مجلس خبرگان آقای مهدوی کنی گفته بودند، من در بعضی از موارد کوتاه می‌آمدم ولی آقای مهدوی کوتاه نخواهند آمد. من فکر می‌کنم در جریاناتی که اتفاق افتاد شاید در بعضی از جاها ایشان نباید کوتاه می‌آمدند که منتهی به این قضایا شود.
*هر چند که سخن گفتن درباره پدر بسیار سخت است اما من یک جمله بچگانه می‌گویم. او یکی از بهترین باباهای دنیاست و از نظر کلی اگر بخواهیم در مورد ایشان بگویم باید گفت ایشان سمبل صبوری، صداقت و صلابت هستند.

 


[ شنبه 90/2/24 ] [ 8:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 613
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450688