NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مهدی خزعلی که چندی پیش از سوی پدرش طرد شده است، در گفت وگو با یک رسانه ضد ایرانی سخنان بامزه ای را بیان کرده است.مهدی خزعلی، از فعالان اپوزیسیون در سخنانی بامزه به سایت دویچه وله گفت: اکثر کسانی که در سال ?? به احمدی‏نژاد رای دادند، کسانی بودند که می‏خواستند توسط ایشان نظام را ساقط کنند!
فرزند آیت الله خزعلی که تلاش کرده در قامت یک تحلیلگر سیاسی مجرب ظاهر شود، افزوده است: اختلافی که الان بروز کرده است را از شش سال پیش پیش‏بینی می‏کردیم، این اختلاف واقعی بود. آن‌ها باور نمی‏کردند که احمدی‏نژاد در قامت یک مخالف رای آورده است.
البته وی سابقه زیادی در بیان مطالب جالب دارد.
به عنوان نمونه، او که پیش از این رسما از اعضای گروهک تروریستی منافقین خواسته بود تا به جریان فتنه ملحق شوند، در اسفندماه ?? هم اقدام برخی مجرمان پروژه کودتای مخملی سال گذشته مبنی بر اعتصاب غذا را "الگوبرداری از امام حسین (ع)" نامیده بود!
خزعلی پیش از آن هم در یادداشتی با اشاره به پخش اعترافات قاتل شهید علی‌محمدی از رسانه ملی، نوشت: قاتل می‌گوید برای ترور دکتر علیمحمدی ?? هزاد دلار گرفته است، این هم به عقل جور در نمی‌آید؛ مگر قاتل مغز خر خورده است که با ?? هزار دلار آدم بکشد و بمب منفجر کند؟! به ما که کمتر از یک میلیارد دلار بدهند، کاری نمی‌کنیم! 
مهدی خزعلی تاکنون چندبار به دلایل امنیتی بازداشت و سپس به قید وثیقه آزاد شده است.
آیت‌الله خزعلی چندی پیش، از اظهارات و مواضع ضدانقلابی مهدی خزعلی ابراز برائت و اعلام کرد تا زمانی که او دست از این موضع دشمن پسند برندارد، او را نخواهد پذیرفت. 
گفتنی است، سال گذشته برخی منابع خبری از عضویت وی در انجمن حجتیه خبر دادند اما او بعدا در نامه‌ای به روزنامه ایران، این مساله را تکذیب کرد.

[ دوشنبه 90/2/26 ] [ 10:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450441