NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مشاور کلاهبردار و فراری کروبی ادعا کرد حامیان فتنه سبز «مانند کارگران فصلی» هستند.
«م- و» در جمع برخی از عناصر فراری گفته است: مشکل نبود نیروهای ثابت قدم است، ما با کسانی طرفیم که نقش کارگر فصلی را ایفا می کنند. یا ما توان نداشتیم و یا واقعا در محاسباتمان اشکالی وجود داشته است. به نظر، ادامه این روند و فعال کردن هوادارانی از این دست، پروسه ای باشد که جواب نمی دهد.
به گزارش «ندای انقلاب» وی در این محفل اضافه کرده است: برای خود من هم این معمایی شده بود که رژیم بر چه مبنایی، دائما اعلام می کرد سبزها تمام شده اند و پیشتر این تحلیل را قبول داشتم که این ترفند یک عملیات روانی است و به نظرم سران جنبش هم بر این رویه تحلیل می نمودند و استراتژی خود را براساس پیش ذهنی هواداران بی شمار قرار داده بودند. ما سال گذشته دنبال زنده کردن راهپیمایی بودیم، بعضی دوستان می گفتند این مناسبت به خود هواداران سبز تعلق دارد و جنبه حیثیتی دارد، اما در واقع آنچه در ذهنمان بود و جرات بیانش را نداشتیم آشکار شد و باورمان آمد که این پدیده ریزش هواداران واقعیت دارد.
«م- و» این را هم گفته است که این چند دهمین بار است که به هوای پایان کار رژیم خیز برداشته ایم اما باز سرجای خودمان نشسته ایم.
تعبیر نامبرده از نیروهای هیجان زده و میدانی فتنه به عنوان کارگران فصلی در حالی است که وی به همراه شماری دیگر از عناصر فرصت طلب، در همان ماههای آغازین اغتشاشات از کشور گریخت و به عنوان کارگر فصلی صدای آمریکا مشغول شد. با این حال بی کفایتی های وی باعث شده تا این اواخر، هم رسانه های ضدانقلاب و هم شورای هماهنگی سبز وی را کمتر به بازی بگیرند.

[ سه شنبه 90/3/3 ] [ 8:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 602
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450677