NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 نمایندگان وقتی با تاکید مقام معظم رهبری بر تصویب طرح نظارت مجلس بر نمایندگان مواجه شدند نسبت به تاخیر تصویب این طرح در مجلس اظهار شرمساری کردند.
 نمایندگان مجلس امروز به مناسبت آغاز چهارمین سال فعالیت مجلس هشتم با مقام معظم رهبری دیدار داشتند.
رهبری در این دیدار همچون دیدار سال گذشته بر نظارت مجلس بر نمایندگان تاکید کردند. بنا به گفته برخی از نمایندگان ایشان از نحوه پیگیری طرح مذکور در مجلس رضایت نداشته و تلویحا نارضایتی خود را در این زمینه اعلام داشتند.
هنگامی که مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان اعلام کردند که در خصوص طرح نظارت مجلس بر نمایندگان «کارکی» شده، برخی نمایندگان با تائید فرمایش ایشان اعلام داشتند ک ما شرمنده ایم.
ولی اسماعیلی نماینده گرمی درمجلس در این رابطه به خبرنگار جهان گفت: مقام معظم رهبری از نحوه تصویب طرح نظارت بر مجلس ناراضی بودند و تاکید داشتند که تصویب این طرح به معنای زیر سوال بردن استقلال و آزادی قوه مقننه نیست.
وی افزود: ایشان این را یک طرح خود نظارتی دانسته و بر تصویب هر چه سریعتر ان در مجلس تاکید کردند.
اسماعیلی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری این طرح در مجلس گفتند که کارکی در مجلس شده که در این لحظه برخی از نمایندگان اعلام کردند که ما از این کم کاری شرمنده ایم.
گفتنی است طرح نظارت مجلس بر نمایندگان اولین بار توسط رهبر انقلاب در دیدار سال گذشته نمایندگان با ایشان پیشنهاد شد اما اکنون یکسال است که این طرح در مجلس خاک می خورد و به گفته بسیاری از کارشناسان آنچه در این زمینه تهیه و به مجلس ارائه شد، نقاط ضعف قابل توجهی داشته است که هم اکنون در مجلس در دست بررسی است.

 


[ دوشنبه 90/3/9 ] [ 8:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450441