NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیت‌الله علم‌الهدی با راهکارها و سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود، توانسته است پرچمدار دفاع از ولایت و پیگیر اوامر مقام معظم رهبری باشد بنابراین به صورت نمادین در کارت عضویت فعال ایشان، عنوان «عمار دو» ثبت شده است. 
 فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: امام جمعه مشهد به لقب عمار فرماندهی کل قوا نائل و کارت بسیج فعال از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به وی اهدا شد.
به گزارش فارس به نقل از سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدرضا سرور اظهار داشت: هشتم خرداد ماه 90 در دومین روز از همایش روحانیت، راهبردها و راهکارهای تعاملات فرهنگی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد، آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، سقای بی‌ریا رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، کارت بسیج فعال افتخاری اهدا شد.
فرمانده مرکز بسیج طلاب و ورحانیون استان خراسان رضوی افزود: آیت‌الله علم‌الهدی با راهکارها و سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود، توانسته است پرچمدار دفاع از ولایت و پیگیر اوامر مقام معظم رهبری باشد بنابراین به صورت نمادین در کارت عضویت فعال ایشان، عنوان «عمار دو» ثبت شده است.
وی با بیان اینکه عنوان عمار فرماندهی کل قوا برازنده ایشان است، افزود: ایشان با روشنفکری و بیانات مسائل روز در تریبون نماز جمعه، مردم ولایت مدار مشهد را در پیروی از ولایت فقیه سفارش و سکاندار دفاع از مقام ولایت در مشهد نیز هستند.
وی تصریح کرد: امام جمعه مشهد در قبال دریافت این نشان فرمودند، بنده هرگز لایق این نشان در شأن ولایت فقیه نیستم، بلکه بنده سربازی از سربازان ولی فقیه هستم.
فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی تصریح کرد: در اختتامیه همایش عنوان «عمار یک» فرماندهی کل قوا به علامه مصباح یزدی اهدا و ایشان در قبال دریافت این عنوان با بزرگواری تمام در پیروی از بنیانگذار بسیج حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام فرمودند: بنده خاک پای بسیجیان نیز هستم.

 


[ چهارشنبه 90/3/11 ] [ 12:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450375