NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حالا در این میان حرف‌های آن یکی برادر، یعنی آقای محمدرضا خاتمی از این هم جالب تر است. محمدرضا در مصاحبه‌ای که به دفاع از عملکرد مجلس ششم پرداخته است اندر مظلومیت‌های این مجلس چنین می‌گوید: یکی از مظلومیت‌های مجلس ششم و دولت اصلاحات آن بود که...

یکی از خصوصیات بارز اصلاح‌طلبان که در حقیقت به پیروی از اسلاف خود یعنی روشنفکران غرب‌زده همواره در جامعه گسترانیده‌اند این است که علی‌رغم ماهیت انحصارطلبانه و تمامیت‌خواهی که دارند همیشه خود را مظلوم و در اقلیت نشان داده‌اند. اصلاح‌طلبان از سویی به مدد جریان رسانه‌ای و دستگاه پروپاگاندای وسیعی که در اختیار داشتند حتی اجازه‌ی نفس کشیدن به رقیب را نداده و از سویی دیگر با ایجاد مظلوم‌نمایی سعی در همراه کردن توده‌ها با خود داشتند.

از همین دست است حکایت برادران خاتمی. در این یکی دو ماهه‌ی اخیر آقای سید محمد خاتمی که بعد از ماجرای منزوی شدن موسوی و کروبی سعی دارد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و در نبود آن دو، خود را به عنوان لیدر جریان اصلاحات نشان دهد تا به حال چندین بار با ژست قانون‌گرایی و اخلاق‌محوری و پز انقلاب‌دوستی به مسئولین کشور گوشزد کرده که بیایید همه به قانون بر گردیم و محورمان آرمان‌های انقلاب و راه امام باشد.

آقای خاتمی انگار فراموش کرده که هم‌او بود که در جریان فتنه‌ی 88 همواره به عنوان یکی از رهبران فتنه‌ی سبز علیه همین نظام دست به اعمال براندازانه زد و تا آنجا پیش رفت که طبق شواهد دست دوستی با دشمنان قسم خورده‌ی این انقلاب داد.

آقای خاتمی چطور از قانون و اخلاق دم می‌زند در حالی‌که او و جریان وابسته به او بود که بعد از انتخابات از رأی قانون تمکین نکرده و آن را زیر پا گذاشتند و با ایجاد آشوب‌های چندین ماهه، قانون و مردم و اخلاق را به سخره گرفتند!

آقای خاتمی چگونه از اخلاق دم می‌زند در حالی که همین هواداران او بودند که در روز عاشورای 88 چنان فجایعی را به بار آوردند که در تاریخ انقلاب اسلامی نادر است؟

حالا در این میان حرف‌های آن یکی برادر، یعنی آقای محمدرضا خاتمی از این هم جالب تر است. محمدرضا در مصاحبه‌ای که به دفاع از عملکرد مجلس ششم پرداخته است اندر مظلومیت‌های این مجلس چنین می‌گوید:

«یکی از مظلومیت‌های مجلس ششم و دولت اصلاحات آن بود که رسانه‌های عمومی در دست مخالفان آنان بود. این رسانه‌ها روز را شب و شب را روز جلوه می‌دادند و در مقابل کاری از دست ما برنمی‌آمد.»

این حرف‌ها در حالی است که هر ایرانی که آن روزها را به خاطر دارد به خوبی می‌داند جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلبان به برکت رانت‌هایی که وزیر ارشاد دولت اصلاحات یعنی مهاجرانی و مسجد جامعی به آنها می‌داد دارای شبکه‌ی گسترده‌ا‌ی موسوم به روزنامه‌های زنجیره‌ای شدند که حتی جرأت نفس کشیدن به منتقدین را هم نمی‌دادند. مردم ایران خیلی خوب به خاطر دارند که این شبکه‌ی گسترده‌ی زنجیره‌ای چگونه با نامردی تمام به جنگ با مردان خدایی چون علامه مصباح رفتند. و یا کافی بود روزی از روزها یکی از روزنامه‌های کیهان یا رسالت، نقدی بر آنها داشته باشد، آن چنان با قدرت تمام بر او می‌تاختند که هیچ انسانی با دشمن خود چنان کاری نمی‌کرد.  

آقای محمد رضا خاتمی در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید:

«اگر روند تعریف نظام در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد، مجلس ششم چهره تابناکی از نظام نشان داد. به لحاظ تامین منافع کشور، هیچ‌کس به اندازه مجلس ششم و دولت اصلاحات به کشور خدمت نکرد. اصلاح‌طلبان توانستند آمریکا را منزوی و اتحادیه اروپا را از آمریکا جدا کنند... این مجلس توانست اسلام رحمانی و مروت و اخلاق را ترویج کند. هیچ مجلسی به اندازه مجلس ششم از جان و مال مردم حمایت نکرد. مجلس ششم در طول تاریخ پارلمان ایران اگر نخواهیم بگوییم بی‌نظیر، باید تاکید کنیم کم‌نظیر بوده است.»

جناب آقای خاتمی درست می‌گوید، مجلس ششم واقعا بی نظیر بوده است. البته از حیث خیانت‌ها و وطن‌‌فروشی‌هایی که کرد! همین مجلس بود که افراد آن اطلاعات هسته‌ای ایران را در ازای گرفتن رشوه به غربی‌ها فروختند. همین مجلس بود که با طرح تحصن خود می‌خواستند بار دیگر «جام زهر» را مانند اسلاف خود به رهبر جامعه تحمیل کنند. همین مجلس بود که در پروژه‌ی فتنه‌ی 88 بسیاری از افراد آن دست داشتند. همین مجلس بود که افراد آن بعد از فتنه‌ی 88 که ماهیت ضد انقلابی‌شان کاملا مشخص شد پا به فرار گذاشته و از کشور گریختند و حالا در خارج از کشور مشغول فعالیت علیه انقلاب هستند.

بنابراین به نظر می‌رسد جمله‌ی آقای خاتمی را باید این‌طور تکمیل کرد: «هیچ‌کس به اندازه مجلس ششم و دولت اصلاحات به کشور خیانت نکرد.»

امثال برادران خاتمی حق ندارند دم از قانون و انقلاب و اخلاق بزنند. چرا که کارنامه‌ی فعالیت آنان نشان داده که بزرگ‌ترین ناقضان قانون و اخلاق، همین‌ها بوده‌اند. بیشترین حملات به آرمان‌های انقلاب و راه امام از سوی طیف وابسته به ایشان بوده است.

البته خدا را شکر که ملت بزرگ ایران باهوش است و به خوبی پی به ماهیت این افراد برده و به همین دلیل است که وقعی به سخنان هر چند شیک و پیک آنان نمی‌نهد.


[ یکشنبه 90/3/22 ] [ 9:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 569
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450644