NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مجتبی زارعی با ابراز تأسف از اظهارات توهین آمیز مختاباد در خشونت طلبانه خواندن تفکر دفاع مقدس و اصحاب انقلاب به بهانه انتقاد از جمع آوری مجسمه های بی مسمّای میدان امام خمینی ساری گفت: برخلاف اظهارات سخیف مختاباد، نسل انقلاب و دفاع مقدس، نسل هنرمندان اصیل وحقیقی این دیار است، نسلی که هنرمندانه مبارزه کرد، هنرمندانه دفاع کرد و هنرمندانه تا مرز شهادت، جانهای پاکشان را تقدیم آرمانهای بزرگ ملّت نمود.
به گزارش اصولگرا، وی افزود: نسل سوخته، نسلی است که با هویت و شناسنامة خود بیگانه است. نه تنها نسل انقلاب و نه نسل کنونی، نسل سوخته نیست بلکه ادّعای سوختگی نسل امروز، از فرصت سوزی مدعیان هنرمندی است که نتوانستند گنج های جنگ و انقلاب را با زبان هنر به نسل های بعد منتقل کنند.
این عضو هیأت علمی دانشگاه افزود: شایسته نیست کسانی که با امکانات نظام و امنیت حاصله از خون شهیدان به مدارک علمی و هنری دست یافته اند، اینگونه و بی محابا بجای اصل ها به اسب ها تکیه کنند و نابلدی شهرداری و چند عضو شورای شهر در مهندسی انقلابی میادین شهرها را بهانه ای برای تاخت و تاز به اصل ها و ریشه ها قرار دهند.
زارعی، ضمن تقبیح کوتاهی مسوولان شهری در عدم ایجاد سنخیت اسم و مسمّی در میدان امام ساری، افزود: باید اقدام انقلابی دادستانی را ستود که طرح جابجایی و انتقال مجسمه های بی ارتباط با این میدان را به میادینی دیگر در دستور کار خود قرار داد.
وی تصریح کرد: البته! شورای شهر و شهرداری و نهادهای انقلابی و فرهنگی باید با فراخوانی های گسترده و دعوت از اهالی هنر متعهد ، بزرگترین و پرمحتوا ترین نمادها و آثار حجمی متناسب با قامت بزرگ انقلاب ، امام و دفاع مقدس را برای ورودی مرکز استان تدارک ببینند.
زارعی در پایان ضمن خواستار شدن عذرخواهی مختاباد در وارد کردن اتهامات به نسل های انقلاب و دفاع مقدس، از آحاد مردم انقلابی و متدین ساری و نهادها و سازمان های انقلابی دعوت کرد تا اعتراضات انقلابی خود را به نامبرده اعلام و ارسال نمایند .
وی خاطر نشان کرد: مختاباد باید از نسل حاج بصیر و طوسی و بلباسی وشهدای انقلاب و خانوادة ایثارگران رسماً عذر خواهی کند.

 


[ چهارشنبه 90/3/25 ] [ 3:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 643
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450718