NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سایت حامی خانواده هاشمی رفسنجانی که تاکنون چندین بار به دلایل امنیتی، توهین به مسئولان ارشد نظام و همچنین همراهی رسانه‌ای با جریان فتنه، توقیف و مجددا با حمایت برخی جریانات پشت پرده بازگشایی شده، در جدیدترین مطلب توهین آمیز خود، یکی از شهدای فتنه 88 را مورد حمله قرار داده است.

به گزارش رجانیوز، این سایت که در میان مخاطبان اینترنت هم به بداخلاقی رسانه‎ای و انتشار اخبار جهت دار معروف است، امروز در مطلبی عجیب و معنادار که با استقبال گسترده و هیجان زده رسانه‌های ضدانقلاب روبرو شده، علت مرگ شهید "حسین غلام کبیری" را که در 25 خرداد 88 توسط یکی از آشوب‌گران با خودرو مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسید، یک تصادف عادی عنوان کرده است!

این سایت هتاک که خود را رسانه مستقل ایرانیان می‌نامد، حتی تیتر خبر خود را هم با لحنی تمسخرآمیز انتخاب کرده و خانواده این شهید فتنه را به استهزا گرفته است؛ اقدامی که رویکرد اساسی و محوری این سایت خبری در برابر منتقدان خانواده هاشمی رفسنجانی است و بارها بسیاری از مسئولان و دلسوزان انقلاب را با همین روش به تمسخر گرفته است.

این ادعای معنادار که بازتاب وسیعی در رسانه‌های خبری مخالف جمهوری اسلامی ایران داشته، درحالی از سوی این سایت مطرح شده که ترور بسیجیانی که در ایام فتنه و آشوب‌های خیابانی برای برخورد با اغتشاشگران فعالیت داشتند، به این روش بسیار متداول بوده است.

به عنوان مثال، بسیجی شهید "میثم مقبولی" را با خودروی بدون پلاک زیر گرفتند؛ همچنین شهید "حسام ذوالعلی" و شهید "حسین غلام کبیری." حتی یک از فعالان ارزشی در عرصه اینترنت، در واکنش به این مطلب، در سایت فرندفید نوشته است: چندین نفر از دوستان ِ نزدیک خودم را هم با خودرو در همان شب ها در خیابان های غرب تهران زیر گرفته بودند. "ایمان مقرب" را یادم هست که تا روزها نمی توانست ایستاده نماز بخواند.

جالب اینجاست که همین سایت روز گذشته در مطلبی که آن را به عنوان تیتر یک خود برگزید، دختر مرحوم سحابی را که در اثر تاثر ناشی از فوت پدر دچار سکته قلبی شد و درگذشت، به عنوان شهید! معرفی و مسئولان ارشد نظام را به خاطر این مساله، با بدترین الفاظ مورد حمله و توهین قرار داد.

گفتنی است فعالان سیاسی رویکرد این سایت را ناشی از مراودات گسترده و پشت پرده گردانندگان اصلی آن با خانواده هاشمی رفسنجانی ارزیابی کرده‌اند؛ رویکردی که به طور کامل در جهت منافع اپوزیسیون و فتنه‌گران است.

 


[ چهارشنبه 90/3/25 ] [ 3:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 366
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450441