NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از آنکه رسانه‌های جریان انحرافی آیت الله مصباح یزدی را همسو با سران جریان فتنه از جمله میرحسین موسوی توصیف کردند تخریب این شخصیت برجسته فقهی- سیاسی را کلید زدند، امروز نیز روزنامه جمهوری اسلامی، آیت الله مصباح را به افراط و تفریط در مواضعش متهم کرد.روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود نوشته است: بخش قابل توجهی از فرصت‌های مسئولان به تبلیغات سوء و بدگوئی از این و آن به ویژه مسئولان گذشته می‌گذرد، یک بخش عمده دیگر صرف مشاجرات سیاسی می‌شود و در این چند سال اخیر بخش قابل توجهی نیز با سرگرم کردن مردم به کرامات ادعائی و جادوگری و رمالی و خرافات و معجزه هزاره سوم و مالک اشتر علی دانستن یک مسئول اجرائی و اطاعت از او را اطاعت از خدا و انتقاد از او را با انکار همه اصول و فروع و افتادن در دام شیطان همسان کردن گذشت و البته حالا که ورق برگشته مردم ناچارند از زبان همان تقدیس کنندگان سابق بشنوند که پای علی محمد باب در میان است و فراماسون‌ها نفوذ کرده‌اند و همه چیز در معرض شدیدترین خطر تاریخ قرار دارد!
روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه ادعایی درباره ارتباط پیشرفت دنیا با اوضاع داخلی کشور می‌نویسد: متأسفانه کاروان علم و پیشرفت جهان بی‌تاب امروز به سرعت در حرکت است و ما هنوز نتوانسته‌ایم خود را از قید و بند این افراط و تفریط‌ها نجات بدهیم و برهانیم و به افق‌های بالاتر نگاه کنیم!
این روزنامه گرچه اسمی از آیت الله مصباح نیاورده اما مطالبی که مورد اشاره قرار داده است از جمله درباره نفوذ فراماسون ها در جریان انحرافی، پیش تر از سوی آیت الله مصباح بیان شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی توسط مسیح مهاجری، از یاران نزدیک آقای هاشمی، اداره می شود. 
روزنامه ایران هفته گذشته با انتشار ویژه نامه‌ای چهار صفحه‌ای پروژه تخریب منتقدان فرقه انحرافی را کلید زد که در راس آنان آیت الله مصباح یزدی بود. آیت الله مصباح یزدی که در انتخابات‌های ?? و ?? به دفاع از محمود احمدی‌نژاد پرداخت و این در حالی است که شدیدا از سوی جریان تجددخواه مورد فحاشی و تمسخر قرار گرفته بود.
اما مصباح یزدی در حوادث پس از انتخابات ?? نیز عمارگونه پا به میدان گذاشت و از ولایت فقیه دفاع کرد. او در همین راه نیز مورد حملات و هجمه سنگین جریان فتنه قرار گرفت. اما در همین حال با روشن شدن زوایای تاریک جریان انحرافی که در دولت رخنه کرده است، "آیت الله" روشنگری‌های خود را اینبار متوجه فتنه جدید کرد و حرمنشانه به میدان آمد.
اکنون هر دو طیفی که مورد انتقاد "آیت الله" بوده‌اند کمر به تخریب او بسته‌اند تا با اتحادی نانوشته این یار دیرین رهبرانقلاب را از صحنه بیرون کنند.
همسویی روزنامه جمهوری اسلامی و رسانه‌های نزدیک به جریان انحرافی در پروژه تخریب آیت الله مصباح یزدی که از افراد مورد وثوق رهبر انقلاب محسوب می‌شود و حتی از جانب ایشان لقب "مطهری زمان" را دریافت کرد، حکایت از میانه‌روی این شخصیت برجسته دارد زیرا وی همزمان منتقد این دو طیف جنجالی است.
علاوه بر این، خلاف ادعای نزدیکان آقای هاشمی و جریان انحرافی که هر دو مدعی اند در نقطه مقابل دیگری قرار دارند، دست کم در تخریب شخصیت های انقلابی کشور همچون آیت الله مصباح همسو شده اند.

[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2610
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4428748