NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کیهان:
ده روز پس از نمایش فیلم «الماس فریب» و رسوایی گوادلوپ2 برای کشورهای حامی تروریسم وزیر امور خارجه فرانسه در مقاله ای خواهان آزادی موسوی و کروبی شد!
در فیلم الماس فریب به تلاش سازمانهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و انگلیس در یکی از ایالت های ماوراء بحار فرانسه به نام گوادلوپ اشاره شده بود که سه نفر از نمایندگان دولت فرانسه به نامهای: سگال صاحب بزرگترین شرکت هواپیماهای جنگی میراژ 2000، منوال صاحب یکی از شرکت های تسلیحاتی فرانسه و نماینده ویژه آقای سارکوزی که مسئول میز ایران در سرویس اطلاعاتی فرانسه در این کنفرانس حضور فعال داشته اند.
در این کنفرانس گروهک های ضد انقلاب به دنبال ایجاد دولت موقت در ایران به شیوه ایجاد کودتا و براندازی بودند.
در حالی که دولت فرانسه اولین کشور اروپایی بود که سفیر وی در عربستان با مسئول امنیتی براندازی «جنبش جمع یاران» دیدار کرد و یک همایش را تحت تدابیر شدید امنیتی در یکی از مستعمرات خود به نام گوادلوپ برگزار نمود اما از زمان انتشار فیلم آن کنفرانس و مشخص شدن نفوذ وزارت اطلاعات در آن، به بایکوت رسانه ای و دیپلماتیک این مسئله پرداخت.
روز گذشته آلن ژوپه وزیر خارجه فرانسه در مقاله ای در روزنامه لوموند بارها این عبارت را تکرار کرد که: «ایران را فراموش نکنیم» و نوشت: «ایران را فراموش نکنیم، کشوری که مقاماتش با حق تظاهرات مسالمت جویانه مردم خود مخالفت می کنند، و کشوری که در آن مسئولان جنبش های مخالف یعنی میرحسین موسوی نخست وزیر سابق و مهدی کروبی رئیس پیشین پارلمان برخلاف قانون، در انزوا نگهداری می شوند.»
وزیر خارجه فرانسه در ادامه می نویسد: ما از مقامات ایران می خواهیم به حق آزادی بیان احترام بگذارند فوراً هم زندانیان را که محبوس شده اند آزاد کنند و آزادی کامل را به آقایان موسوی و کروبی بازگردانند.»
وی که گویا این پیام را برای ایجاد اغتشاش در 22 خرداد با تأخیری یک هفته ای منتشر کرده است می نویسد: من آرزو دارم در این سالگرد (انتخابات ریاست جمهوری ایران) بگویم که ما مردم ایران را فراموش نمی کنیم و این که به فکر مردم این کشور به ویژه جوانانش هستیم!
آلن ژوپه در ادامه به برخورد ایران با گروههای تروریستی مورد حمایت فرانسه اعتراض می کند و می نویسد در ایران همچون دیگر کشورها نمی توان درباره احترام به کرامتی که برای همه انسان ها لازم است مصالحه کرد.
وزیرخارجه فرانسه در حالی این بیانیه را منتشر کرده است که گروهک تروریستی منافقین در روز گذشته در پاریس که ملجاء و محل امن این گروهک تروریستی است تجمعی را برگزار کرد.
در این تجمع که حاکی از آخرین نفسهای گروه تروریستی مورد حمایت دولت فرانسه است سرکرده گروهک منافقین به سخنرانی پرداخت و خواهان حمایت بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکا به دنبال اوضاع فلاکت بار آنها در عراق شد.مریم رجوی گفت: «عراق باید به قوانین حقوق بشر پای بند باشد لذا ما باید با فشار خود پیگیر این مساله باشیم.»
توجه ویژه و البته ساختگی دولت فرانسه در حمایت از حقوق بشر در حالی است که گروهک تروریستی منافقین بسیاری از مقامات دولت کشورمان را در سالهای اولیه انقلاب به شهادت رسانده است.
در همین حال کشور فرانسه با چراغ سبز به گروهک تروریستی منافقین در پاریس تجمعی را برگزار کرده است تا گردهمایی وزرای خارجه اتحادیه اروپا در 20 ژوئن (30 خرداد) که به بحث در مورد تصمیم وزارت خارجه آمریکا مبنی بر حذف نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست سازمانهای تروریستی می پردازد را تحت تاثیر قرار دهد.
حمایت همزمان دولت فرانسه از گروهک تروریستی منافقین و همچنین سران فتنه نشان از آن دارد که دولت فرانسه از حقوق بشر و آزادی بیان به عنوان ابزار سیاسی و حمایت از گروههای تروریستی استفاده می کند.
دولت فرانسه با حمایت همزمان از سه روش براندازی؛ تروریسم، انقلاب مخملی و کودتا به دنبال آن است که به عنوان مهد تمام طیف های ضدانقلاب رضایت لابی های صهیونیستی را در ضدیت با اندیشه بیدارگر انقلاب و بیداری اسلامی فراهم نماید.

 


[ دوشنبه 90/3/30 ] [ 11:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1911
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4438356