NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حزب تعلیق شده مشارکت فعالیت های خود را در پوشش دیگری دنبال می کند.

به گزارش جهان «جوان آنلاین» نوشت:این حزب تعلیق شده به منظور استفاده از ظرفیت جوانان شاخه جوانان خود را فعال نموده و از ظرفیت اردوی های گردشگری استفاده می کند.

در همین رابطه در اولین گام شاخه جوانان این حزب تعلیق شده اقدام به برگزاری جلسه ای در پوشش اردوی گردشگری در یکی از شهرهای شمالی کشور نموده است.

گفته می شود دراین اردو با تاکید بر تداوم این قبیل برنامه ها به سیاه نمایی علیه حاکمیت و دولت پرداخته شد و از حاضرین خواسته شده که ضمن بهره گیری از تکنیک چهره به چهره و میهمانی ها و وعده های دوستانه موارد ذیل را در جامعه پمپاژ کنند.

این موارد عبارتند از:

1- عدم حضور خود در انتخابات آتی و تحریم انتخابات باعث بی تفاوتی نسبت به انتخابات در بین مردم شویم و ناامیدی و یأس از برگزاری انتخابات سالم در نظام را تبلیغ نمایند.

2- با احیاء جنبش سبز و آگاه سازی مردم نسبت به افکار اصلاح طلبی، زمینه مناسب را برای اینکه مردم بصورت ریشه ای جریان سبز را قبول کنند فراهم آورند.

3- ایجاد نافرمانی اجتماعی باعث خواهد شد که نظام از خواسته های خود کوتاه بیاید و این نافرمانی اجتماعی را با ایجاد تشکلهای مردمی باید دنبال کرد.

4- برای تأمین هزینه های مالی از اسپانسرهای منتقد نظام باید استفاده نمود مانند برگزاری کنسرت خوانندگان طرفدار فتنه (مانند آقای م.ش)

5- سیاه نمایی علیه اقدامات مسئولین نظام

6- ایجاد اختلاف و دامن زدن به اختلافات مسئولین درجه اول نظام

7- عضو گیری برای بنیاد باران در دانشگاه ها

گفتنی است این برنامه در حالی صورت می گیرد که سران این حزب تعلیق شده دچار چند دستگی شده اند.برخی به دنبال کسب پناهندگی بوده و عده ای خودسرانه عمل کرده و عده ای قلیل نیز به کارهای هماهنگ شده اما تشکل یافته می پردازند. 
[ دوشنبه 89/5/25 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 258
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450333