NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حزب محوری به جای حق محوری بزرگترین آفتی است که این روزها گریبانگیر برخی چهره ها و گروههای کشور عزیزمان شده است به گونه ای که بسیاری از رفتارها، گفتارها و مقولات در صورت مطرح شدن از جانب  شخص و یا گروهی از جناح مقابل ، کاملا مطرود و مشکوک خواهد بود امّا زمانیکه فردی از همفکران و هم مسلکان خود چنین مباحثی را طرح کند آنرا صرفا یک مبحث علمی و اعتقادی دانسته و در بدترین و بدبینانه ترین حالت از آن بعنوان یک تسامح در گفتار تعبیر می شود.
این سیاستهای یکی بام دو هوا سالهاست که احساسات و عواطف دینی مردم ایران را به بازی گرفته است به گونه ای که جریانات انحرافی اصلاح طلب، پیشگام ترین و سابقه دارترین ها در این زمینه می باشند.
این ایام بسیاری از احزاب و شخصیتهای کشور، هفته ای را سپری نمی کنند که خطر جریان انحرافی را به انواع و اقسام بهانه ها گوشزد نکنند و منحرفین و سودجویان از مباحث مهدویت را ملامت نمایند امّا سیاست اقتضا می کرد تا این حضرات در سالهایی نه چندان دور به جای خروش و جوشش اینچنینی، با آرامش گذر عمر نمایند.
شیخ یوسف  صانعی در تاریخ 12/ 11/1385 در دیدار کریستین امانپور خبرنگار شبکه خبری CNN آمریکا گفت: شواهد زیادی در عالم در حال وقوع است که همه اش زمینه ساز آمدن مهدی موعود است.
وی افزودند: مهدی موعودی که ما منتظر ظهورش هستیم کسی است که در زمان ایشان از ظلم اثری نیست و دموکراسی واقعی محقق می شود، انسانها همه با یکدیگر هستند و تمام بشریت انسان می شوند و
امروز هم بهتر است ما به جای بحث پیرامون مسیحیت و اسلام از انسان و کرامت انسانی صحبت کنیم، چرا که خداوند انسان را دارای کرامت و ارزش می‏داند و بهتر است پیرامون ارزشهای والای انسانی، که مورد اتفاق همه ادیان می باشد، صحبت کنیم.
صانعی با اشاره به برخی از شواهدی که از آنها به عنوان زمینه سازی ظهور منجی نام برده می شود، تأکید کردند:
تدوین منشور ملل متحد، آن هم بعد از دو جنگ ویرانگر اول و دوم جهانی و به تبع آن تشکیل سازمانهای مدافع حقوق بشر نظیر سازمان عفو بین الملل، سازمان حقوق بشر و دادگاه محاکمه جنایتکاران جنگی همه در راستای اتحاد و هماهنگی تمام بشریت است.
وی با زمینه ساز ظهور خواندن سازمانهای استکباری و حامی جنایتکاران در عالم، افزود: من در مقام بررسی صحت عملکرد این سازمانها و نهادها نیستم اما معتقدم از یک سو اسلام برای تمام انسانها ارزش قائل است و در این خصوص فرقی میان مسلمان، یهودی، زرتشتی، دهری و حتی مارکسیسم، مادامی که تسلیم حق هستند و با ما دشمنی اعتقادی نمی کنند، وجود ندارد و از سویی دیگر
تشکیل این سازمانها و تنفر بشریت از جنگ و طرفداری از آزادی و عدالت، اینها زمینه این است که افق افکار بشر به یکدیگر نزدیک می شود و زمینه ساز وحدت حقوق انسانهاست و البته این وحدت به طور کامل طبق اعتقادات ما در زمان مهدی موعود(عج) محقق می شود و لذا اگر در روایات آمده است که وقتی امام زمان می آید عقول انسانها کامل می شود بدین معناست که انسانها وقتی درکشان بالا رفت مخالف جنگ، خشونت و طرفدار صلح و آزادی و عدالت می شوند و اینها همه زمینه ساز آمدن مهدی موعود (عج) است.
البته آقای صانعی علاوه بر زمینه ساز ظهور خواندن سازمانهای استکباری، در جایی دیگر اعضای حزب مردم سالاری را زمینه سازان آمدن مهدی موعود (عج) خوانده است.
روحانی حامی سران فتنه، در دیدار با اعضای حزب مردم سالاری که برای افتتاح دفتر این حزب به قم آمده بودند، گفت: " اجتماعات خود را فشرده تر کنید، ارتباطتان را بیشتر کنید. آزادی بدهید در حدی که اذیت نشوید و
بدانید زمینه سازان آمدن مهدی موعود (عج) هستید."
دو نکته:
1- با توجه به این اظهارات آقای صانعی - که متن کامل آن در سایت دفتر وی نیز موجود می باشد - اگر شخصی چون آقای دکتر احمدی نژاد به جای " ارزشهای والای الهی " از کرامت انسانی و ارزشهای والای انسانی سخن به میان آورد و قائل باشد " بهتر است ما به جای بحث پیرامون مسیحیت و اسلام از انسان و کرامت انسانی صحبت کنیم" ، اشخاصی چون آقای هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از دوستانشان، چند نوبت در روز پنجه بر صورت خود خواهند انداخت و موی کنان خطر تضعیف اسلام و باورهای الهی را هشدار خواهند داد و چند ده خاطره موثق و غیر موثق از حضرت امام(ره) چاشنی کار خواهند کرد و کدام بخش از تاریخ اسلام و انقلاب را برای اعلام خطر مضاعف بازخوانی خواهند کرد؟!
2- در صورتی که فرد یا گروهی از جناح مخالف برخی آقایان مدعی انقلابی گری و اسلام دوستی، ادعا کند که تاسیس سازمانهای نامشروع استکباری یا حزبی با اوصاف خاص خود، زمینه ساز آمدن مهدی موعود (عج) می باشد، خواص بی بصیرت که امروز صدایشان گوش فلک را کر کرده است چه واکنشی از خود نشان می دهند این در حالی است که آقای صانعی نهادها و سازمانهای نامشروع و حامی استکبار و همچنین حزب مردمسالاری را زمینه سازان آمدن امام زمان (عج) می داند و تا کنون هیچ یک از آقایان احساس خطر نکرده اند!
در پایان لازم بذکر است که این نوشته صرفا به منظور مذمت سیاسی کاری برخی اشخاص و احزاب می باشد که برای بهره برداری سیاسی، دفاع از حق و ارزشها را بهانه کرده اند، نه برای دفاع از سکوت کننده گان در قابل جریانات انحرافی. بلکه ما معتقدیم همه بزرگان و دلسوزان انقلاب اسلامی، همواره باید در مقابل جریانات انحرافی و سخنان واهی و باطل بایستند ولو اینکه انحراف از داخل حزب و گروه خودی بروز نموده باشد.

 


[ شنبه 90/4/4 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 636
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450711