NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سایت رادیو فردا در خبر 4 تیر (25 ژوئن) خود مدعی شد: «روز شنبه در بیش از 25 شهر جهان در حمایت از زندانیان سیاسی اعتصاب کننده، تجمع‌هایی برگزار شد. کمپین اعتراض سبز با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیس بوک خود از سراسر ایرانیان در خارج از این کشور خواسته بود در تجمع‌های حمایتی شرکت کنند».
در ادامه این گزارش آمده است: «از همین روی در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک هم در حمایت از زندانیان اعتصاب کننده، مراسمی برگزار شد».
رادیو فردا افزود: «بنفشه رمضانی، از برگزار کنندگان این مراسم در شهر پراگ [جایی که استودیوی رادیو فردا در آن قرار دارد] به رادیو فردا می‌گوید: تجمعی که امروز در پراگ شکل گرفت، اعتراضی سبز بود برای حمایت از زندانیان سیاسی که از چند روز پیش اعتصاب غذا کرده‌اند و ما خواستیم بگوییم که صدای آن‌ها هستیم و از آن‌ها خواهش کنیم که به اعتصاب خود پایان دهند».
گفتنی است، همزمان با اقدام سیاسی شورای حقوق بشر سازمان ملل در تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران، شماری از مجرمین فتنه 88 در اقدامی هماهنگ با دشمان بیرونی ملت ایران دست به اعتصاب غذا زدند تا بلکه با ضمیمه کردن تظاهرات های ساختگی در خارج از کشور به این حرکت ، توجه افکار عمومی جهان را تا حدودی از جنایات همپیمانان آمریکا در قبال انقلابیون منطقه منحرف سازند. اما نکته جالب توجه این است که استقبال ایرانیان خارج از کشور از این حرکت به حدی کمرنگ بوده که سایت رادیو فردا در خبر خود از انتشار حتی یک عکس از جمعیت حاضر در این تظاهرات خودداری می کند.
گفتنی است، پیشتر، برخی از تظاهرات های ده، پانزده نفره اپوزیسیون در خارج از کشور و انتشار تصاویر آن موجب دست انداخته شدن این رسانه ها حتی توسط مخاطبان خودشان شده بود.


[ دوشنبه 90/4/6 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 15855
بازدید دیروز: 365
کل بازدیدها: 4492798