NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تلاش اپوزیسون خارج از کشور برای سیاه‌نمایی از وضعیت حقوق بشر ایران اسلامی، گفت: امتناع دیلما روسف از ملاقلات با شیرین عبادی، رسوایی دیگری برای آمریکا،‌ صهیونیست و عناصر فتنه‌گر بود.زهره الهیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تلاش گسترده عوامل اپوزیسیون انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی برای فشار مجامع جهانی حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران توسط سایر کشورهای عضو در این سازمان‌ها اظهارداشت: فعالان به اصطلاح حقوق بشر از جمله شیرین عبادی و یارانش با پرونده‌های ساختگی و غیر واقعی در عملیاتی جدید برای ایجاد موج تازه‌ای از حمله‌های تبلیغاتی و سیاسی، راهی کشورهای مهم آمریکای جنوبی شدند.

وی، موضع‌گیری اولیه و مصاحبه رئیس جمهور برزیل علیه فعالیت‌های حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران را به دلیل نداشتن آگاهی کافی "دیلما روسف " از حقایق داخلی کشورمان دانست و ابراز داشت: نیروهای ضد انقلاب به طمع اظهارات اولیه مقام ارشد برزیل و خرسندی از این بیانات، راهی این کشور شده تا بتوانند بر رأی این کشور در سازمان حقوق بشر علیه نظام اسلامی تأثیر گذارند.

* "روسف " با خواندن گزارش واقعی از پرونده‌ها، دیدار با شیرین عبادی را رد کرد

الهیان با اظهار امیدواری به روند پیگیری پرونده‌های حقوقی در داخل و خارج توسط مقام‌های مسئول و ذیصلاح کشورمان، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدامی روشنگرانه و با هدف ارائه واقعیت‌های داخلی ایران اسلامی به مسئولان برزیلی، گزارش کاملی از پرونده سکینه محمدی و زندانیان تروریستی که آنان زندان سیاسی می‌خواندند، تحویل رئیس جمهوری برزیل داد.

وی افزود: "دیلما روسف " پس از بررسی پرونده‌های فوق و مشورت با کارشناس ارشد بین‌المللی خود، از چگونگی رسیدگی به این موضو‌ع‌ها آگاهی کامل یافته و موضع خود را نسبت به اتفاق‌های داخلی جمهوری اسلامی بر اساس حقیقت به روشنی بیان کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ناکامی شیرین عبادی از تلاش برای ملاقات با رئیس جمهور برزیل و سیاه‌نمایی از وضعیت حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، گفت: "دیلما روسف " به دلیل آگاهی کامل از پرونده‌های مورد ادعای این فعالان به اصطلاح حقوق بشر اپوزیسیون ایرانی از پذیرفتن آنها امتناع کرد.

*270 رأی نمایندگان برزیل علیه طرح صهیونیستی شیرین عبادی

وی ادامه داد: شیرین عبادی به دلیل آنکه نتوانسته بود با مقام ارشد برزیلی دیدار و او را برای گرفتن موضع و رأی منفی علیه حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به نفع آمریکا متقاعد سازد، به فعالیت ضد نظام و دولت منتخب مردمی برزیل متوسل شده است.

الهیان با اظهار تعجب از عملکرد نابهنجار ضد انقلاب در خارج از کشور، عنوان کرد: شیرین عبادی با بی‌ادبی و گستاخی هرچه تمام‌تر، مردم برزیل را به شورش مقابل روسف که منتخب خودشان است، دعوت می‌کند و از ملت این کشور می‌خواهد تا با راه‌اندازی تظاهرات خیابانی ضد رئیس جمهور خود، وی را مجبور کنند علیه جمهوری اسلامی ایران موضع‌گیری کند.

وی، تحرک جدید این فعالان به اصطلاح حقوق بشری را مدل جدیدی از دخالت آشکار در کشور‌های مستقل خواند و افزود: شیرین عبادی، مینا احدی، پروین اردلان و دیگر دوستانش در اقدامی تأمل‌برانگیز حتی توسط لابی خود در مجلس برزیل متن اعتراضی علیه "دیلما روسف " آماده کردند تا از این طریق بتوانند رئیس جمهور را تحت فشار قرار دهند که خوشبختانه این پارلمان با واقع‌نگری و آگاهی از هویت تروریست‌طلبی این گروه، 270 رأی به حقانیت موضع‌گیری رئیس جمهوری کشورشان دادند.

*لابی صهیونیستی با افتضاح در عملیات جدید علیه ایران اسلامی و برزیل، شکست خورد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،‌ تحرک اخیر جریان ضد انقلاب در خارج از کشور برای تأثیر بر موضع‌گیری دیگر کشور‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را خیانت جدید منافقین در حق شهروندان و پیشرفت جمهوری ایران اسلامی دانست و گفت: این گرو‌ه‌های مخاطره‌انگیز امنیت جهانی، همانند گذشته به دورغ متوسل شده تا آنجا که قاتل بودن سکینه محمدی را از پرونده‌اش حذف کرده‌ بودند تا بتوانند در ارتباط نو با حقوق بشر و انجمن زنان برزیل،‌ رابطه این کشور را با نظام اسلامی تحت شعاع قرار داده و قطع کنند.

وی شکست این عملیات را افتضاحی دیگر برای آمریکا،‌ صهیونیست و عناصر فتنه‌گر عنوان کرد و افزود: حتی مقامات و رسانه‌های برزیلی این حرکت دور از نزاکت شیرین عبادی و دوستانش را برنامه‌ صهیونیستی خواندند که هزینه اقدام‌هایشان توسط وزارت امور خارجه آمریکا تأمین شده و در راستای این خوش‌خدمتی‌ها توانسته جایزه نوبل را دریافت کند.

الهیان خواستار برقراری تعامل بیشتر حقوق بشری مجلس شورای اسلامی با دیگر مجالس کشورهای مرتبط و برزیل شد و ادامه داد: ارائه حقایق به "دیلما روسف "، تحرک سیاسی و لابی صهیونیستی در این کشور را ناکام خواهد گذاشت.

*برگزاری کنفرانس مبارزه با تروریسم ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران است

وی کنفرانس مبارزه علیه تروریسم در تهران را ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: این کنفرانس دومین نشست علیه تروریسم است که با حضور سران کشورها، مسئولان مؤسسه‌های مردمی غیر دولتی و اندیشمندان آنان تشکیل می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی، مدعیان جهانی مبارزه با تروریسم را عامل پرورش و گسترش تروریسم در منطقه خواند و افزود: آمریکا و انگلیس همان تروریسم‌های دولتی هستند که با حضور سرویس‌های اطلاعاتی خود در منطقه باعث تقویت و رشد تروریسم در خاورمیانه شده‌اند؛ همچنان که با حضور در عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای این حوزه فعالیت خود را تشدید کرده‌اند.

*دبیرخانه کنفرانس باید علیه تروریست دولتی آمریکا و انگلیس بر سازمان‌های حقوق بشری تأثیر گذارد

وی مبارزه علیه تروریسم از سوی آمریکا را بلوف و دروغ سیاسی ـ تبلیغاتی خواند و گفت:‌ حمایت‌های پشت‌پرده آمریکا و حتی دفاع آشکار مقامات این کشور همچون " هیلاری کلینتون " از گروه‌های تروریستی و منافقین، نشستن پای میز مذاکره با سران القاعده برای معامله تجاری و تبادل اطلاعات، محصول حضور صهیونیسم در منطقه است که منجر به نامنی و شرارت می‌شود.

الهیان یکی از ثمره‌های این کنفرانس را ارائه تعریفی درست و جامع از تروریست عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع مورد مطالبه مقام معظم رهبری است؛ باید تعریفی کامل از تروریست به مجامع جهانی ارائه شود زیرا صهیونیزم هر ملتی همانند شهروندان فلسطینی‌ها که به دفاع از خود در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند را تروریسم می‌خواند ولی غاصبان حقوق ملت این کشور را حمایت می‌کند.

وی تأثیر این کنفرانس در مجامع جهانی را همراهی افکار عمومی و همفکری اندیشمندان کشورهای شرکت‌کننده در این کنفرانس دانست و ادامه داد: فشار این کنفرانس بر سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری می‌تواند از تهدید تروریست دولتی آمریکا و انگلیس در این کشورها و صحنه بین‌المللی بکاهد، البته باید دبیرخانه این کنفرانس از همه ظرفیت‌های موجود در کشورهای شرکت‌کننده نهایت بهره را ببرد.

 


[ دوشنبه 90/4/6 ] [ 8:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 636
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450711