NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سخنان رئیس مجلس در چند روز گذشته به گونه ای رقم خورد که خوشحالی رسانه های اصلاح طلب را به همراه داشت.
روزنامه های اصلاح طلب که در جنجال ها و آشفتگی های دو سال گذشته کشور به پایگاه خبرپراکنی سران فتنه تبدیل شده بودند در چند روز گذشته به پوشش خبری سخنان علی لاریجانی روی آوردند.
 

سخنان علی لاریجانی به گونه ای بوده است که تمام این رسانه ها با رویکردهای مشخص خود با خوشحالی تمام سخنان رئیس مجلس را پوشش کامل خبری داده به طوری که این سخنان به تیتر یک تمام این روزنامه ها تبدیل شده است.
 

در این بین نیز هفته گذشته علی لاریجانی که در بین مردم اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخته بود این بود یک بار دیگر خوشحالی روزنامه های اصلاح طلب را به دنبال داشته بطوریکه صفحه یک تمام این روزنامه ها سخنان وی را پوشش داد.
 

خوشحالی این روزنامه ها از سخنان لاریجانی در حالی است که این روزنامه ها از آن به عنوان منجی خود به شمار می برند.
گفته می شود زمانی که از لاریجانی در مورد سخنانش در اصفهان و حاشیه سازی آن پرسیده شد اینگونه پاسخ داد که هدف من آرام کردن فضای آنجاست.
این در حالی است که سخنان وی نه تنها موجب آرامش شدن را فراهم نکرد بلکه زمینه فعالیت رسانه های حاشیه ساز اصلاح طلب را نیز فراهم کرد.
 

پس از آن نیز سخنان دیروز وی نیز به گونه ای رقم خورد که موجبات جنجال امروز رسانه های اصلاح طلب را فراهم کرد به گونه ای که به تیتر یک تمام روزنامه های سبز تبدیل شد.   

 


[ پنج شنبه 90/4/16 ] [ 8:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450375