NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دوست داشتم از سیاست مدارانی که با نام اصول گرایی و پایبندی به ارزشهای انقلاب ، امروز به نام و نانی رسیده اند بپرسم که آقای وزیر امور خارجه چه شد که اینگونه آنهایی را که تا دیروز کمر به حذف امامتان بسته بودند اینگونه در بغل میگیرید و به سینه میفشارید . و یا کاش برایمان میگفتند که دست آقای لاریجانی در دست آقای کروبی که سر شار از حقد و کینه به آقای ماست چه میکند دستی که با خنده در چهره همراه است.عبدالصالح شمس اللهی/ گاهی که فکر میکنم به این نتیجه میرسم که ای کاش باورهایمان در دهه 60 گیر کرده بود. همان باورهایی که رابطه امامت و امت را آنقدر قوی میکرد که هر کس از گل نازک تر به امام می گفت مبغوض همه میشد ، چه برسد به آنکه فکر حذف امام را در سر بپروراند. هنوز حافظه تاریخی مردم ایران فراموش نکرده است که چگونه مردم با گوشه چشم امام مشتها را گره میکردند و تمام فریاد خود را برسر مخالفان امام میزدند و هنوز به یاد دارند که آن زمانی که یک نفر در مقابل حرف امام می ایستاد مردم بلایی به سرش می آوردند که مجبور بود با چادر و چارچوق از مملکت فرار کند. کاش باورهایمان در همان روز ها گیر کرده بود کاش هنوز هم دهه شصتی فکر میکردیم .
هنوز صدای فرازهای زیارت عاشورا که از عمق جان رزمنده ها در شب عملیات بلند میشد در گوش ملت طنین انداز است ، همان رزمنده هایی که انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم را به ظهور حقیقی رساندند همانهایی که وقتی میگفتند و عدو لمن عاداکم مرد بودند و با تمام وجود پای حرف خود می ایستادند، آن مردانی که سرشان میرفت حرفشان نمیرفت. دل مردان جامانده از قافله شهدا برای ناله های نیمه شب شیران روز فکه و دو کوهه و طلائیه و دهلران و تنگه چرابه تنگ شده است .



کجایی همت؟ کجایی تا باز پای تخته سیاه سنگری که آن روزها معبدی بود برای معبر شکنان بایستی و تشریح کنی که ما در جمهوری اسلامی فقط یک رابطه داریم رابطه امامت و امت همان واژه ای که بسیاری از سیاست مداران امروز آن را فراموش کرده اند و بعضی هایشان هم از شنیدن نام آن وحشت و واهمه دارند .برخیز و باز کلاس درسی برپا کن و بگو که اینجا رابطه های دیگر رنگی ندارد اینجا نه حزب اعتبار دارد و نه بده بستان های سیاسی .
دوست داشتم از سیاست مدارانی که با نام اصول گرایی و پایبندی به ارزشهای انقلاب ، امروز به نام و نانی رسیده اند بپرسم که آقای وزیر امور خارجه چه شد که اینگونه آنهایی را که تا دیروز کمر به حذف امامتان بسته بودند اینگونه در بغل میگیرید و به سینه میفشارید . و یا کاش برایمان میگفتند که دست آقای لاریجانی در دست آقای کروبی که سر شار از حقد و کینه به آقای ماست چه میکند دستی که با خنده در چهره همراه است راستی کسی سرّتعظیم معاون اول رئیس جمهور در مقابل آقای کروبی را میداند. گاهی فکر میکنم که بعضی ها به جای دو پهلو چندین پهلوی دیگر هم دارند این روزها کالای یک رنگ پیدا نمیشود به قول شاعر "یافت می نشود جسته ایم ما"
کجا دارم سیر میکنم ببخشید یادم رفته بود الان دهه 90 است و 30 سال از آن روزها گذشته است یادم نبود که امامت و امت دیگر دمده شده فراموش کرده بودم که ما پیشرفت کرده ایم و حالا به جای تکلیف یک چیز با ارزش تر به اسم "رای" داریم امروز همه باید جذب حد اکثری داشته باشند امروز باید خدمت کرد به کی ؟ مهم نیست خانواده ،حزب، گروه ، دسته ، فراکسیون و دست آخر اگر وقت ماند نظریه پردازی برای خدمت به مردم اما آقایان بدانند مردم هنوز در دهه 60 سیر میکنند و هنوز به رابطه امامت و امت معتقدند و آنجا که نیاز باشد هرکس در غیر از این رابطه مقامی برای خود تعریف کرده باشد حذف میکنند . توصیه میکنم کلمات مرشد و راه بر انقلاب در مورد فتنه و واکنش مردم در حماسه 9 دی را یک بار دیگر مرور کنید و درس بگیرید .
این دو فراز از صحبتهای حضرت آقا را حتما بخوانید:
دوپهلو حرف زدن، کمک کردن به غبارآلودگى فضاست؛ این کمک به رفع فتنه نیست، این کمک به شفاف‌سازى نیست. شفاف‌سازى، دشمنِ دشمن است؛ مانع دشمن است. غبارآلودگى، کمک دشمن است. این، خودش شد یک شاخص. این یک شاخص است: کى به شفاف‌سازى کمک میکند و کى به غبارآلودگى کمک میکند. همه این را در نظر بگیرند، این را معیار قرار بدهند.
دیدار با اعضای شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى‌
بعضى‌‌ها در فضاى فتنه، این جمله‌‌ى «کن فى الفتنة کابن اللّبون لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب» را بد میفهمند و خیال میکنند معنایش این است که وقتى فتنه شد و اوضاع مشتبه شد، بکش کنار! اصلاً در این جمله این نیست که: «بکش کنار». این معنایش این است که به هیچ وجه فتنه‌‌گر نتواند از تو استفاده کند؛ از هیچ راه. «لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب»؛ نه بتواند سوار بشود، نه بتواند تو را بدوشد؛ مراقب باید بود... خوب، این کنار کشیدن، خودش همان ضرعى است که یُحلب؛ همان ظهرى است که یُرکب! گاهى سکوت کردن، کنار کشیدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بایستى روشنگرى کنند؛ همه بایستى بصیرت داشته باشند.
دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری


[ شنبه 90/4/18 ] [ 8:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450236