NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران باید اقرار کنند که با ضدانقلاب و نظام سلطه همراهی داشته و باید از ملت ایران به‌خاطر این خیانت عذرخواهی کنند، گفت: سپاه وظیفه دارد ‌توطئه‌ها و ترفندهای منحرفان و عناصر مسئله‌دار را شناسایی و به مردم معرفی کند.
حسین فدایی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل ?? مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نامه محمدرضا خاتمی به فرمانده سپاه، گفت: جریان فتنه برای نجات خود و عبور از تنگناهایی که برای خودش به‌وجود آورده، تلاش می‌کند که فرار به جلو کند، البته اینگونه رفتارها نخ‌نما شده و به نتیجه هم نمی‌رسد.
وی افزود: جریان فتنه اگر واقعاً به این نتیجه رسیده که اشتباه کرده و به مردم خیانت کرده است، راه اصلاح آن، فرار ‌به جلو نیست بلکه راه اصلاح، اقرار صادقانه به خطای خود است.
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فتنه‌گران باید اقرار کنند که با ضد انقلاب و نظام سلطه همراهی داشته و از ملت ایران به‌خاطر این خیانت عذرخواهی کنند.
فدایی با بیان اینکه فتنه‌گران باید رفتار غیرمنطقی خود را با اقدام مثبت و منطقی جبران کنند، گفت: ادامه‌دادن مسیر انحرافی‌‌ که در گذشته هم فتنه‌گران آن را انتخاب کرده بودند، به معنای دست و پا زدن بیشتر در باتلاق و فرو رفتن بیشتر است.
وی با اشاره به نامه محمدرضا خاتمی خطاب به فرمانده سپاه تأکید کرد: این روش‌ها که متأثر از تئوری‌های عملیات روانی امپراطوری خبری صهیونیست‌هاست، راه به جایی نخواهد برد و اتهام زدن به نهاد مقدسی که امام(ره) درباره آن فرموده که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود "، واقعا زشت و زننده است.
عضو کمیسیون اصل ?? مجلس با اشاره به این بیان امام راحل که فرمود "من به دستان این سپاهیان و رزمندگان بوسه می‌زنم "، اظهار داشت: در تمام بحران‌هایی که در سالیان گذشته برای کشور پیش آمده، مردم به وضوح دیده‌اند که فرزندان ایثارگرشان در سپاه پیشگام و پیش‌قدم بوده و در مسیر خدمت به ملت از جان خود هم فروگذار نکرده‌اند.
فدایی ادامه داد: اتهامات به سپاه به جایی نخواهد رسید چرا‌که این خط، همان خط اسرائیل، آمریکا و دشمنان ملت ایران است؛ سپاه یعنی مردم و این نهاد مقدس، نهادی است که با تدبیر امام راحل برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب سامان پیدا کرده است.
"سپاه، پاسدار ارزش‌های انقلاب، اصول و محکمات نظام اسلامی است و آمریکا و اسرائیل از این بابت از سپاه ناراحت هستند، لذا تلاش می‌کنند که تمام نهادها و افرادی که متکی بر ارزش‌ها و اصول هستند را ترور شخصیت کرده و با عناوین و انگ‌های گوناگون جایگاه آنها را در ذهن مردم متزلزل کنند. "
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران سپاه و بسیج را پاره تن خود می‌داند چرا‌که در همه فراز و فرودها و گردنه‌ها، سپاه با خون خود صداقتش را اثبات کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت:‌ امام نفرمودند که نظامیان در سیاست وارد نشوند، بلکه فرمودند که سپاهیان در سیاسی‌کاری، حزب‌بازی و جریانات سیاسی ورود نکنند.
فدایی در ادامه این گفت‌وگو ماهیت سپاه را سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: سیاست ما از دیانت‌مان جدا نیست و این مبنای اندیشه امام است؛ این از محکمات انقلاب و اسلام است که دین را از سیاست و سیاست را از دین جدا نمی‌داند.
"دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب وظیفه ذاتی سپاه است " نکته دیگری بود که نماینده مردم تهران به آن اشاره کرد و گفت: قطعاً سپاه و سپاهیان در مورد منع امام از ورود به احزاب و سیاسی‌کاری عمل کرده و از این پس هم عمل خواهند کرد.
فدایی اضافه کرد: یکی از وظایف سپاه این است که عناصر فاسد، منحرف و مسئله‌دار را شناسایی کرده و امنیت فکری را برای جامعه بوجود آورد؛ ‌کسانی که انحراف فکری داشته و دست در دست دشمنان ملت ایران دارند، باید توسط سپاه و دستگاه‌های امنیتی شناسایی و به مردم معرفی شوند.
وی در پایان اظهار داشت: سپاه وظیفه دارد که توطئه‌ها و ترفندهای منحرفان و عناصر مسئله‌دار را شناسایی و به مردم معرفی کند.

 


[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 10:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1390
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424732