NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

علی مطهری در مصاحبه خود با خبرانلاین به سوالات مختلفی پاسخ گفته که بیشتر حول محور مسائل داخلی است. در بخشی از این مصاحبه مطهری به نوع ولایتمداری رییس جمهور اشاره و با آوردن دلایلی ولایتمداری احمدی نژاد را ماننده ولایتمداری سران فتنه می خواند.
مطهری در ادامه این مصاحبه به حاشیه های پیش آمده در ماجرای وزارت اطلاعات اشاره و می گوید: احمدی?نژاد می?توانست بگوید که «من قانع نشدم و نمی?توانم با مصلحی کار کنم اما چون حکم حکومتی است، می?پذیرم».
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در سراسر این مصاحبه بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت تاکید دارد و در همین راستا حملات مختلفی را به رییس جمهور می کند، اما در بخشی از این گفت و گو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ البته این اقدام ایشان (اشاره به موضوع وزیر اطلاعات) مورد پسند برخی افراد هم قرار گرفت که معتقد بودند ایشان به این ترتیب از جایگاه ریاست جمهوری صیانت کردند، می گوید: بله. روش ایشان در تعامل با رهبری از یک نظر مورد تمجید است و من هم آن را می پسندم چون این گونه نیست که او برای هر کاری از رهبری اجازه بگیرد.
مطهری در همین راستا تعدادی از نمایندگان مجلس را مورد انتقاد قرار می دهد که چرا برای هرکاری ماننده طرح سوال از رییس جمهور از رهبری درخواست اظهار نظر می کنند. وی در اظهار نظری جدید مجلس را شاخه ای از دفتر رهبری می خواند و از هیات رییسه می خواهد که با عملکرد خود استقلال مجلس را حفظ کند.



درست پس از این اظهارات رسانه های بیگانه شروع به پوشش آن کرده و با شادمانی از سخنان علی مطهری به عنوان انتقاد از رهبری یاد کرده و به نوعی به شایعه دخالت مقام معظم رهبری در ارکان نظام دامن زدند. این رسانه های غربی که همیشه منتظر خوراک هستند با تیتر« علی مطهری: مجلس به شاخه ای از دفتر رهبری تبدیل شده است» به استقبال اظهار نظر مطهری رفتند.
حتی با جست و جوی این تیتر در اینترنت می توان دید که بیشترین بازتاب این مصاحبه و به طور ویژه بخش خاص آن، یعنی اظهار نظر درباره استمداد نمایندگان از رهبری، در سایت های ضدانقلاب یافت می شود.

این اولین بار نیست که سخنان علی مطهری به تیتر این رسانه ها تبدیل می شود و جدای از اعلام نظر درباره سخنان او، باید این سوال را مطرح کرد که آیا دادن خوراک به رسانه های بیگانه و اپوزیسیون (خواسته یا ناخواسته) نشان از ولایت پذیری دارد؟
گفتنی است رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید فرموده اند که مسوولان و کارگزاران نظام در اظهارات خود دقت کنند تا عاملی برای هیایو توسط رسانه های بیگانه را فراهم نکنند.

 


[ شنبه 90/4/25 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 639
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406458