NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

«مشایی کجاست؟» سئوالی که هر از چندگاهی محور گزارش ویژه روزنامه‌های اصلاح طلب را به خود اختصاص می‌دهد.

اسفندیار رحیم مشایی که به واسطه اظهارات جنجال برانگیز خود غوغا به پا می‌کند، این روز‌ها غیبتش هم خبرساز می‌شود. او که با سخنان دور از انتظارش مورد انتقاد شخصیت‌ها و رسانه‌ها قرار می‌گیرد، چند وقتی است عزم خود را جزم کرده که با نبودنش چهره شود.

خرداد ماه بود که برای نخستین بار غیبت اسفندیار دولت خبرساز و در پی آن هم شایعاتی مبنی بر بازداشت، حصر خانگی و... بر زبان‌ها افتاد. اما چندی بعد خبرگزاری ایسنا با انتشار عکسی از وی در کنار رییس جمهور، به شایعات و گمانه زنی‌ها پایان داد.
روزنامه اصلاح طلب شرق نیز در هشتم تیرماه نوشت: «مشایی کجاست». در این گزارش که مکررا بر جدا ناپذیری احمدی‌نژاد و مشایی تاکید شده، آمده بود که رییس دفتر رییس جمهور در ?? برنامه مهم هفته‌های اخیر غایب بود. غیبتی که گویی دلهره بر جان برخی‌ها انداخته بود.


امروز نیز روزنامه آرمان روابط عمومی در صفحه نخست خود با‌‌ همان تیتر تکراری «مشایی کجاست» به تشریح سخنان و اقدامات جنجال بر انگیز وی پرداخت.
آرمان دلیل این رفتار مشایی که از قضا علاقه زیادی به رسانه‌ای شدن دارد را مجموعه وقایع دو ماه گذشته می‌داند، اتفاقاتی که باعث شده تا اسفندیار به عنوان یکی از نقاط آسیب پذیر جریان حامی دولت هدف قرار داده شود.


حال باید پرسید که چه شده برخی رسانه‌ها به دنبال پیدا کردن و روی کار آوردن مشایی هستند و از غیبت‌های او هراسان؟ برخی تحلیلگران بر این باورند که این ناخرسندی آن‌ها ازنبود رییس دفتر رییس جمهور ریشه در دستیابی به اهدافشان دارد، اهدافی که اغلب با ایجاد تنش از حضور مشایی محقق می‌شود.
و شاید حضور اسفندیار و اقدامات و سخنان پر نقد وی هم راهی بی‌دردسر باشد برای فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی عده‌ای که می‌خواهند نگاه دیگران را از اعمال خود کوتاه کنند.

 


[ پنج شنبه 90/4/30 ] [ 11:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 605
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406424