NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 (ف.ر) از نویسندگان ثابت و عکاسان رسانه های ضد انقلاب می باشد که در ایام فتنه88 بسیاری از تصاویر ارسالی به رسانه های خارجی توسط وی ارسال می شده است.

نامبرده  از ضدانقلابیون معتقد به براندازی نظام جمهوری اسلامی که در آستانه انتخابات88 خواستار آن شده بود تا وبلاگ نویسان خار چشم نظام شوند،وی با همین نظر از کاندیدای جریان فتنه  در انتخابات ریاست جمهوری 88 برای رقابت با محمود احمدی نژاد حمایت می کرد.

(ف.ر)که دارای گرایشات آشکار مارکسیستی می‌باشد از نویسندگان ثابت سایتهای ضد انقلاب از جمله گویا نیوز می باشد و رکیک ترین و توهین آمیز ترین مطالب را نسبت به نظام در این رسانه ها منتشر کرده است از جمله اینکه در زمان برپایی دادگاههای مربوط به فتنه گران در تابستان 88 نامبرده با حمایت آشکار از متهمین فتنه88 این دادگاهها را فرمایشی! خوانده بود و در مقاله ای در سایت گویا نیوز ضمن ابراز حمایت از فتنه گران نوشت:" با دیدن تصاویر دادگاه فرمایشی که کلکسیونی از چهره های فرهیخته و نخبه کشورمان بود، مویه بر داستان‌های ساختگی مضحک است که خود نظاره گریم و زار می زنیم که چه می‌کند ابلیس پیروز مست بر بزرگانمان و نیازی به روایت و خیال‌پردازی نیست"!!!

نامبرده در طی سالهای گذشته از عکاسان ثابت رسانه های ضد انقلاب بوده است و تصاویر جهت داری همسو با سیاستهای ضدانقلاب به این رسانه ها ارسال کرده است .

حال سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا در نخستین جشنواره ای که عنوان فصلی را هم یدک می کشد چنین فرد معلوم الحالی باید بعنوان برگزیده عکاسی از جانب وزارت ارشاد جمهوری اسلامی معرفی شود؟

آیا واقعا در معاونت مطبوعاتی عریض و طویل این وزارتخانه هیچ سابقه ای از این به اصطلاح روزنامه نگاران ضد انقلاب وجود ندارد؟ و شاید هم وجود دارد و گوشزدهایی از جانب برخی دلسوزان مبنی بر ورود خزنده این جریان عنکبوتی به فضای رسانه ای کشور به مسئولین امر شده است و لیکن مسئولین مربوطه که البته سوابق چندانی در فضای مطبوعات ندارند با رویی گشاده و سینه ای فراخ خواستار جذب حداکثری عناصر تابلو دارد ضد انقلاب شده اند!

 


[ شنبه 90/5/1 ] [ 3:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 308
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450383