NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*محمد خاتمی در صدد است جهت دیدار با فرزندانش به یک کشور اروپایی سفر کند . همچنین از وی برای شرکت در سمیناری در یک دانشگاه ایرلندی نیز دعوت به عمل آمده است. فرزندان خاتمی در آمریکا و اروپا زندگی می کنند.

 *شنیده ایم حضور احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری و شرکت در جلسات کاری، نسبت به هفته های گذشته بیشتر شده است. پس از پایان دوره دورکاری احمدی نژاد، وی در جلسات نهاد کمتر حاضر می شد .

 *محمد علی ابطحی که به کلاس های رمان نویسی رفته ، اخیرا اقدام به نوشتن رمانی سیاسی درباره حوادث پس از انتخابات نموده است. گفته می شود ابطحی این رمان را که از ساختار ضعیفی نیز برخوردار است برای برخی از جمله خاتمی فرستاده و از آنها خواسته نظرشان را درباره آن بدهند.

 * گفته می شود در حاشیه اجلاس سالانه حزب موتلفه، برخی اعضای این حزب دیداری خصوصی با هاشمی رفسنجانی داشته اند که در این دیدار آقای هاشمی سخنانی را گفته که هیچکدام از حاضران در جلسه حاضر به انتشار آن نشده اند. سایت هاشمی رفسنجانی هم این سخنان را منتشر نکرده است.

*یکی از اعضای جریان انحرافی در جلسه ای گفته است با شناختی که ما از آقای احمدی نژاد داشتیم تصمیم گرفتیم موضوع  تفکیک جنسیتی را در فضای رسانه ها و دانشگاه ها داغ کنیم و سپس در برهه ای که دکتر وارد صحنه می شود ما بهره خود را از این قضیه ببریم که بردیم.

 

   *شنیده ایم جریان انحرافی و جریان فتنه در صدد مطرح کردن فردی برای استانداری فارس هستند که وی از نیروهای جاسبی و از حامیان هاشمی رفسنجانی است. این دو جریان تاکنون توانسته اند حمایت چند تن از نمایندگان استان فارس را نیز به دست آورند.

 

 * آقای احمدی نژاد در همایش سراسری مدیران وزارت اطلاعات که هفته گذشته برگزار شد شرکت نکرد. در سالیان گذشته وی به عنوان سخنران اصلی این همایش حضور داشت.

 

 * رد پای برخی اعضای جریان انحرافی که سوابقی در مدح مدیریت رضاخان و ترویج شعار مکتب ایرانی و پان ایرانیستی دارند، در قاچاق اشیای عتیقه به خارج کشور دیده می شود. تاکنون گزارش های عدیده ای در این باره توسط دستگاه های نظارتی تهیه شده است.


[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 12:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 636
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450711